Pirelli Tyres

Πέρυσι, τα ελαστικά τής Pirelli μας απασχόλησαν πολύ, καθώς η ιταλική εταιρεία αναγκάστηκε να κάνει αλλαγές μέσα στη σεζόν, με τη σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι να είναι το Βρετανικό Grand Prix, όπου είχαμε 4 κλαταρίσματα ελαστικών. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να έχουμε ελαστικά διαφορετικής κατασκευής από την Ουγγαρία μέχρι και το τέλος τού πρωταθλήματος.


Η Pirelli αναγκάστηκε να κάνει ξανά αλλαγές εν όψει 2014, καθώς τα μονοθέσια θα έχουν περίπου διπλάσια ροπή σε σχέση με πέρυσι, και φυσικά δε θέλει να υπάρξουν ξανά τα παράπονα από τις ομάδες, όπως έγινε πέρυσι σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Ο Paul Hembery, Αγωνιστικός Διευθυντής τής Pirelli, ισχυρίζεται πως έχουν καταφέρει ν’ αυξήσουν την αντοχή των νέων ελαστικών.

Οι ομάδες ήταν σε θέση να μάθουν περισσότερα για τα ελαστικά σ’ αυτές τις 4 ημέρες στο Μπαχρέιν απ’ ό,τι στη Χερέθ, εξαιτίας των περισσότερων γύρων και του καλύτερου καιρού. Παρόλο που οι ομάδες είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης με τα νέα τους μονοθέσια, τα μέχρι στιγμής δεδομένα δείχνουν ότι τα φετινά ελαστικά έχουν μεγαλύτερη συνέπεια και είναι πιο ανθεκτικά από τα περσινά.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, έχουμε λιγότερα marbles στην πίστα, κι αυτός ήταν ένας από τους στόχους μας στην αρχή τής σεζόν. Ωστόσο, οι ομάδες πιθανόν θα βελτιώσουν την απόδοσή τους και την κατανόηση των ελαστικών στο επόμενο τεστ, κάτι που σημαίνει ότι οι διαφορές που θα δούμε μεταξύ των γομών θα είναι μικρότερες, ειδικά όταν τα μονοθέσια έχουν περισσότερη κάθετη δύναμη κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Ο Βρετανός ξεκαθαρίζει ότι οι γόμες μπορούν ακόμα ν’ αλλάξουν, παρόλο που το Αυστραλιανό Grand Prix θα ξεκινήσει σε 3 εβδομάδες.

Έχουμε συγκεντρώσει πολλά χρήσιμα στοιχεία από το δεύτερο τεστ, αλλά σαφώς είμαστε έτοιμοι ν’ αλλάξουμε τις προδιαγραφές των ελαστικών για το ξεκίνημα της σεζόν, αν αυτό είναι απαραίτητο.

[Πηγή: Pirelli]