Nico-Rosberg

Οι τελικές ταχύτητες που είδαμε στο Μπαχρέιν ήταν πολύ μεγαλύτερες απ’ αυτές που θα πίστευαν κάποιοι, αφού η μειωμένη κάθετη δύναμη σε συνδυασμό με την πολύ μεγαλύτερη ροπή από τους turbo κινητήρες, αλλά και το διαφορετικό γρανάζωμα στην 8η ταχύτητα είχαν σαν αποτέλεσμα να δούμε και 336.4 χλμ/ώρα από τον Fernando Alonso στο τέλος τής ευθείας εκκίνησης-τερματισμού.

Ο Nico Rosberg έχει πει πως περιμένει 360 χλμ/ώρα φέτος στη Monza, αν και αυτά τα νούμερα ήταν φυσιολογικά όταν είχαμε V10 κινητήρες. Ο οδηγός τής Mercedes λέει ξανά ότι τα μονοθέσια έχουν γίνει ταχύτερα στις ευθείες, αλλά πιο αργά στις στροφές: πρώτον, γιατί παράγουν μειωμένη κάθετη δύναμη· δεύτερον γιατί οι ομάδες δουλεύουν ακόμα πάνω στην κατανόηση των μονοθεσίων τους και δεν έχουν καταφέρει να ρυθμίσουν όπως θα ήθελαν τα μονοθέσιά τους, για να εκμεταλλευτούν όλη τη δυναμική τους. Ας δούμε τι είπε ο Γερμανός:

Είμαστε πιο γρήγοροι στις ευθείες, αλλά υπάρχει πολύ λιγότερη πρόσφυση στις στροφές, έτσι τα γλιστρήματα είναι περισσότερα. Μπορείς να νιώσεις την απώλεια της κάθετης δύναμης.

Ο 28χρονος σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στο τεστ, γράφοντας 1:33.283, αλλά παραδέχτηκε ότι αυτό έγινε σε μια προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών.

Κάναμε κάποιους γύρους σαν να είμαστε σε κατατακτήριες και οι άλλοι δεν είχαν τόσο λίγο καύσιμο όσο εμείς· έτσι εξηγείται η διαφορά. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι κάνουν οι άλλοι με τόσα ελαστικά που έχουμε. Η αίσθηση είναι θετική και ο ρυθμός δείχνει καλός, αλλά δε θα ήθελα να πω κάτι περισσότερο.

Το να μπορούμε να ολοκληρώσουμε την προσομοίωση αγώνα, είναι πολύ θετικό. Παρ’ όλα αυτά, το μονοθέσιο είχε κάποιο πρόβλημα μετά, αλλά αυτό είναι εντελώς φυσιολογικό. Έχουμε πολύ καλή αξιοπιστία σε σχέση με τους άλλους, αλλά πρέπει να είμαστε 100% αξιόπιστοι στη Μελβούρνη, και αυτό είναι μια τεράστια πρόκληση.

Μπορούμε να είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το πρώτο τεστ στο Μπαχρέιν αυτή την εβδομάδα. Κάναμε πολλά χιλιόμετρα και μάθαμε πολλά για το αυτοκίνητο σε κάθε γύρο που κάναμε. Κάναμε μια προσομοίωση αγώνα, κάτι που ήταν πολύ σημαντικό για να μάθεις όλα τα νέα πράγματα στο μονοθέσιο. Υπήρξε πολύ feedback από τους μηχανικούς, και το κεφάλι μου είναι γεμάτο πληροφορίες.

[Πηγή: GMM]