Mercedes W05

Οι χειμερινές δοκιμές τελείωσαν πριν από 10 ημέρες, αλλά η προσπάθεια εξαγωγής συμπερασμάτων για τα νέα μονοθέσια ξεκίνησε στις 28 Ιανουαρίου, όταν τα νέα μονοθέσια άρχισαν να γράφουν τα πρώτα τους χιλιόμετρα. Η αρνητική έκπληξη ήταν φυσικά η Renault και η Red Bull Racing, τουλάχιστον όσον αφορά την αξιοπιστία, αλλά όσο το μονοθέσιο μένει στα pits, τόσο η ομάδα δεν μπορεί να το κατανοήσει και να βγάλει απόδοση στην πίστα.

Η αυστριακή ομάδα έχει παραδεχτεί ότι είναι αρκετά πίσω απ’ ό,τι θα ήθελαν να είναι, τη στιγμή που τέτοιο πρόβλημα δεν έχει η Mercedes, καθώς οι Γερμανοί κάλυψαν απόσταση 16 αγώνων στις δοκιμές, κάνοντας τα περισσότερα χιλιόμετρα απ’ οποιονδήποτε άλλο. Η ταχύτητα είναι, όμως, ένα διαφορετικός παράγοντας από την αξιοπιστία, ωστόσο πολλοί έχουν δώσει τον τίτλο τού φαβορί τουλάχιστον για τον πρώτο αγώνα στη Mercedes.

Η RBR πηγαίνει με αλλαγμένο μονοθέσιο στην Μελβούρνη, αλλά ο Christian Horner, ξέρει ότι η RB10 μάλλον δεν είναι το κορυφαίο μονοθέσιο -τουλάχιστον για την ώρα-, ενώ λέει πως η Mercedes W05 μπορεί να “ταπεινώσει” τους αντιπάλους της στον πρώτο αγώνα. Ας δούμε τι δήλωσε ο Πρόεδρος της αυστριακής ομάδας:

Η Mercedes έχει πολύ καλούς ανθρώπους κι έχει επενδύσει τα περισσότερα, και μάλιστα το έκανε νωρίτερα. Έφεραν τον εαυτό τους σε μια καλή θέση. Αν η Mercedes τερματίσει δύο γύρους μπροστά από τους αντιπάλους της στη Μελβούρνη, δε θα είναι έκπληξη, με βάση αυτά που έχουμε δει στις δοκιμές.

F1 Testing in Bahrain - Day One

Η Red Bull, όμως, είναι Πρωταθλήτρια, έχει πολύ αξιόλογους τεχνικούς και σίγουρα θα λύσουν τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στις δοκιμές. Αυτά σχετίζονταν κυρίως με την ψύξη των μηχανικών μερών, με τον Adrian Newey να είναι θυσιάζει την ψύξη για την αεροδυναμική απόδοση, αλλά αυτό κόστισε σε δεδομένα για την RB10.

Οι άνθρωποι στο Milton Keynes εργάζονται σκληρά για να λύσουν αυτά τα προβλήματα, και ο Horner επισημαίνει ότι είναι κοντά στη λύση, αλλά αυτό δε θα πρέπει να σημαίνει ότι το αυστριακό μονοθέσιο θα έχει ένα απροβλημάτιστο πρόβλημα στην Αυστραλία ή στους πρώτους αγώνες.

Ήμασταν επιθετικοί όσον αφορά το πακετάρισμα του μονοθεσίου, όπως κάνει πάντα ο Adrian, για να προσπαθήσουμε να πάρουμε τα πάντα στην αεροδυναμική. Πήγαμε ένα βήμα παραπέρα στο πρώτο τεστ. Μετά κάναμε κάποιες διορθώσεις στο Μπαχρέιν, και η ψύξη δεν είναι τώρα ένα πρόβλημα του μονοθεσίου.

Ο Adrian είναι ίσως ο πιο ανταγωνιστικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει. Σίγουρα, δουλεύει απίστευτα σκληρά αυτή τη στιγμή. Αλλά, δεν μπορούμε να ελέγξουμε όλες τις πτυχές του μονοθεσίου. Μαζί με τη Renault, είμαι βέβαιος ότι θα καταφέρουμε να το ξεπεράσουμε.

[Πηγή: Guardian | Photo Copyrights: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]