Porsche Boxster GTS and Cayman GTS 2015

Από τα πιο επίσημα χείλη, τον CEO της Porsche, Matthias Müller, μαθαίνουμε ότι οι επόμενες γενιές της Boxster και Cayman θα διατίθενται με ένα τετρακύλινδρο κινητήρα.

Σε τελευταία του συνέντευξη ο Γερμανός επικεφαλής δήλωσε ότι η Porsche θα συνεχίσει τη downsizing στρατηγική τους και θα κατασκευάσουν ένα τετρακύλινδρο boxer κινητήρα για τις Boxster και Cayman. Ο κινητήρας αυτός θα είναι ικανός να παράγει μέχρι 400 άλογα, αλλά αυτή η ιπποδύναμη θα διατίθεται μόνο στην GTS έκδοση ή και μια ακόμα πιο γρήγορη.

Ο κινητήρας έχει πάρει το πράσινο φως για να περάσει στην αγορά, αλλά ακόμη είναι σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Εκπρόσωπος της Porsche δήλωσε ότι με τον σημερινό προγραμματισμό δεν θα βγει στην αγορά νωρίτερα από το 2016. Θα είναι άμεσου ψεκασμού με turbo και θα δανείζεται στοιχεία από την αρχιτεκτονική του εξακύλινδρου μοτέρ. Θα έχει χωρητικότητα 2,5-λίτρων και θα εφοδιάζεται με τον άμεσο ψεκασμό της εταιρίας (DFI), μονό turbo και VarioCam Plus.

Η Porsche έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι θα τοποθετήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης στην Macan μέσα στο 2014, ενώ δε πρέπει να ξεχνάμε ότι και το αγωνιστικό 919 Hybrid, με το οποίο θα επιστρέψει στο LeMans, κινείται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V.

Τέλος, να θυμίσω ότι η τελευταία φορά που κάποια Porsche βγήκε από το εργοστάσιο με τόσους λίγους κυλίνδρους ήταν το 1995 με την 968.

[Πηγή: Auto Motor und Sport via autoweek.com]