369078636-5330122632014

Οι Rosberg και Hamilton συνέλεξαν δεδομένα από 100 γύρους στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, με τη φθορά και το degradation των ελαστικών να τους προβληματίζει. Η Pirelli έφερε στη Μαλαισία τη μέση και τη σκληρή γόμα, γνωρίζοντας πως οι συνθήκες θα ταλαιπωρήσουν σε μεγάλο βαθμό τα ελαστικά της, με το Hamilton να τονίζει πως η υπερβολική ζέστη που επικρατεί δεν επιτρέπει τη σωστή λειτουργία τους.

Είναι πολύ ζεστά για τα ελαστικά. Δεν λειτουργούν καλά σε αυτές τις συνθήκες και παρότι έχουμε εδώ τη σκληρή και τη μέση γόμα, τα ελαστικά δεν αισθάνονται καλά. Αλλά είναι το ίδιο για όλους.


Τα μονοθέσια των Ferrari και Red Bull έδειξαν να ελέγχουν καλύτερα τη φθορά της μέσης -ταχύτερης- γόμας, με την W05 να μην εμφανίζεται σε θέση να τα κρατήσει για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Rosberg-Malaysia-2014Ο έτερος οδηγός της Mercedes και πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Nico Rosberg, δήλωσε πως η κατανάλωση καυσίμου δεν αναμένεται να δημιουργήσει προβληματισμό στον συγκεκριμένο αγώνα, όμως η διαφορετική συμπεριφορά των μονοθεσίων ως προς τα ελαστικά, ίσως να ανακατέψει τις στρατηγικές των ομάδων.

Οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες και δεν περιμέναμε τόσο μεγάλο degradation. Είναι μια μεγάλη πρόκληση. Θα υπάρξουν πολλές διαφορετικές στρατηγικές και τα πάντα μπορούν να συμβούν. Η στρατηγική γύρω από τα καύσιμα δεν θα είναι πρόκληση, οπότε επικεντρωνόμαστε στα ελαστικά.

Οι διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων ήταν πολύ μικρές τόσο στο FP1, όσο και το FP2 και προσωπικά πιστεύω πως η ψαλίδα μεταξύ Mercedes και υπολοίπων δεν έκλεισε τόσο δραματικά στο κενό μεταξύ Αυστραλίας και Μαλαισίας, απλά η ομάδα κρύβει μέρος της δυναμικής της W05. Αν όντως τα λάστιχα και η φθορά τους θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, ίσως να μην το δούμε ποτέ, αφού, οι βροχές που δεν έπεσαν σήμερα αναμένονται με αρκετές πιθανότητες το Σαββατοκύριακο.

[Πηγή: SkySports | Photo Copyrights: Mercedes AMG Petronas F1 Team]