opel-badge-grille

Για πολλά χρόνια, η Ευρωπαϊκή αγορά ήταν ο μεγάλος πονοκέφαλος για την General Motors. Για να αντιστρέψει την διαρκώς καθοδική πορεία της Opel, η μητρική GM, έφερε τον Karl-Thomas Neumann, θα κλείσει ένα εργοστάσιο στην Γερμανία και επένδυσε το ομολογουμένως σημαντικό ποσό των 6 δις δολαρίων για να λανσαριστούν ούτε λίγο, ούτε πολύ, 23 νέα μοντέλα μέχρι το 2016.


Όπως φαίνεται, οι κινήσεις αυτές είχαν αποτέλεσμα. Το 2013, οι πωλήσεις της Opel σταμάτησαν επιτέλους να πέφτουν και τους πρώτους δύο μήνες του 2014, σημείωσαν αύξηση της τάξης του 3%. Αυτό, επιτρέπει πλέον στον Neumann να ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία. Πόση αισιοδοξία;

Αν όλα πάνε καλά, [ο ισοσκελισμός] θεωρητικά δεν μπορεί να αποκλειστεί.

Δήλωσε ο Neumann όντας εξαιρετικά προσεκτικός με την επιλογή των λέξεων που χρησιμοποιεί. Όμως ο CEO είναι θετικός ως προς το μέλλον της εταιρίας. Το Adam τα πηγαίνει πολύ καλά στην αγορά, όπως και το Mokka, ενώ το Astra και το Corsa να διατηρούνται αρκετά ψηλά παρά τα χρόνια τους. Η Opel δείχνει επίσης νοημοσύνη στην επιλογή των αγορών που στοχεύει. Με την αποχώρηση της από την Κίνα αλλά και την Αυστραλία, δείχνει ότι δεν έχει διάθεση να ρίχνει χρήματα χαμένες υποθέσεις. 

[Πηγή: WallStreetJournal]