Η General Motors αναδιοργανώνει τμήμα της για τη βελτίωση της λειτουργίας του

Σχετικά άρθρα

ab22fca6719c2abd5534540708d900e2

Μπορεί το σκάνδαλο με την μίζα να χρεώνεται σε μεγάλο βαθμό στην παλιά –προ πτώχευσης- General Motors αλλά εξακολουθεί να φέρνει αλλαγές στη νέα. Πρόσφατα η Mary Barra ανακοίνωσε τη δημιουργία του Global Product Integrity Organization που με επικεφαλής τον Mark Reuss, είναι υπεύθυνο για θέματα ασφάλειας νέων προϊόντων. Τώρα, η GM χωρίζει το τμήμα μηχανολογίας της σε δύο μεριές: στην Global Product Integrity και την Global Components and Subsystems. Στόχος αυτής της αναδιάρθρωσης, είναι “η βελτίωση της ποιότητας και της ασφάλειας έπειτα από την κρίση”.

Ο “οργανισμός” του οποίου ηγείται ο Mark Reuss θα είναι μέρος του νέου τμήματος με το ίδιο όνομα, η αποστολή του οποίου θα είναι να επιβάλλει νέα standards σε τομείς όπως το powertrain, τα ηλεκτρικά, οι επιδόσεις καθώς και οι ποιότητα των εξαρτημάτων που έρχονται από προμηθευτές. Το δεύτερο group, θα επιβλέπει την εξέλιξη εξαρτημάτων αλλά και ολόκληρων μοντέλων καθώς και τις μηχανολογικές λύσεις που εφαρμόζονται.

Φυσικά, αλλαγές θα υπάρξουν και στα πρόσωπα. Ο αντιπρόεδρος Global Vehicle Engineering, John Calabrese αποσύρεται, ενώ την ηγεσία του Product Integrity group αναλαμβάνει ο πρώην επικεφαλής εξέλιξης chassis, Ken Morris. Τέλος, στο τιμόνι του Components and Subsystems group, θα καθίσει ο πρώην επικεφαλής εξέλιξης powertrainτης GM Ευρώπης, Ken Kelzer.

Σε άλλα νέα σχετικά με την General Motors, η εταιρία παραδέχθηκε πως μέχρι τις 22 Απριλίου, έχει δεχθεί 55 μηνύσεις σε διάφορα δικαστήρια από καταναλωτές που “ισχυρίζονται πως έχουν υποστεί οικονομικές βλάβες από την ανάκληση ή/και το πρόβλημα που οδήγησε σε αυτή”. Αρκετές μηνύσεις έχει δεχθεί επίσης από μετόχους που λένε πως η ανάκληση έχει βλάψει την αξία της εταιρίας. Επιπλέον αυτών των μηνύσεων, η εταιρία αποτελεί το επίκεντρο επιτροπών, ερευνών, κλητεύσεων και αιτήσεων για πληροφορίες από εισαγγελείς, το Κογκρέσο, την NHTSA και την SEC (η Αμερικάνικη Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς).

Μέχρι στιγμής, η GM προσπαθεί να μετριάσει το πλήγμα από τις μηνύσεις αυτές “παραπέμποντας” τους ενάγοντες στα απομεινάρια της παλιάς GM αλλά σύμφωνα με διάφορα μέσα, η εταιρία αντιμετωπίζει την απειλεί σημαντικών κυρώσεων (μεταξύ των οποίων και δισεκατομμύρια σε πρόστιμα και συμβιβασμούς) μέχρι να λάβει τέλος η υπόθεση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Kia ανακαλεί 427.407 Telluride

427.407 Telluride παραγωγής μεταξύ 9 Ιανουαρίου 2019 και 19 Οκτωβρίου 2023 ανακαλεί η Kia στις ΗΠΑ επειδή η ακατάλληλη συναρμολόγηση του ενδιάμεσου άξονα και...

Η Subaru ανακαλεί 118.723 Outback και Legacy

Η Subaru προχωρά στην ανάκληση 118.723 Outback και Legacy στις ΗΠΑ, παραγωγής μεταξύ 16 Ιουνίου 2020 και 13 Ιουλίου 2021, επειδή ένας πυκνωτής στους...

Ανάκληση για 528.640 αυτοκίνητα της Mercedes

Η Mercedes-Benz ανακαλεί 528.640 δεξιοτίμονα A-Class, B-Class, CLA, EQA, EQB, GLA και GLB που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2017 και 2024, επειδή το εφεδρικό επίπεδο του...

Η Kia ανακαλεί 22.915 Soul EV

Η Kia ανακαλεί 22.915 Soul EV που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2014 και 2018 επειδή το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας ενδέχεται να μην αναγνωρίζει τις μη...
Autoblog.gr