Rosberg-Hamilton

Ο Lewis Hamilton δεν είχε το ξεκίνημα που θα ήθελε στη φετινή σεζόν: στην Αυστραλία, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα με πρόβλημα στον κινητήρα και το κακό γι’ αυτόν ήταν ότι ο Nico Rosberg, που είναι ο κύριος φετινός του αντίπαλος, πήρε το πρώτο τρόπαιο νικητή για φέτος. Στη συνέχεια, με 4 συνεχόμενες νίκες στους 4 επόμενους αγώνες, κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση τής βαθμολογίας, 3 βαθμούς μπροστά από τον Γερμανό.

Από τις 4 αυτές νίκες, οι δύο ήταν εύκολες (Μαλαισία και Κίνα) και οι δύο πολύ δύσκολες (Μπαχρέιν και Ισπανία). Μέχρι στιγμής έχει παλέψει σκληρά με τον team-mate του, όπως είχε κάνει και το 2007 με τον Fernando Alonso, και το φετινό ξεκίνημα θυμίζει στον Πρωταθλητή τού 2008 την πρώτη του σεζόν στη Formula 1.

Ναι, έτσι νομίζω. Η πιο δύσκολη κόντρα με τον team-mate μου ήταν με τον Fernando, το 2007, αλλά η μάχη μου με τον Nico στο Μπαχρέιν ήταν το ίδιο δύσκολη. Μετά, η Ισπανία ήταν ίσως η δεύτερη πιο δύσκολη. Είναι καλό το ότι μας επιτρέπουν ν’ αγωνιστούμε ελεύθερα. Ο Nico ήταν πολύ γρήγορος αυτό το Σαββατοκύριακο· δεν έχω μια πραγματική απάντηση σ’ αυτό εκτός από το ότι ένιωθα αρκετά άβολα από το Σάββατο και μετά. Ήλπιζα ότι ο αγώνας θα ήταν καλύτερος, αλλά δεν ήταν.

Hamilton-Rosberg

Ο Βρετανός είχε για ακόμα μία φορά ακουγόταν αρκετά εκνευρισμένος στην ενδοεπικοινωνία με την ομάδα του, ζητώντας πληροφορίες για το πού είναι ο Rosberg, αλλά και άλλες πληροφορίες από τον Peter Bonnington, τον δικό του μηχανικό αγώνα. Ο 29χρονος μιλάει γι’ αυτό:

Ενώ οδηγώ, ρωτώ για το κενό που χρειαζόμουν. Στο Μπαχρέιν, ήξερα ότι χρειάζομαι 10 δευτερόλεπτα διαφοράς, έτσι το έκανα και ήξερα ότι ήμουν αρκετά άνετος, μέχρι που βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Στην Ισπανία, δεν υπάρχει μεγάλο πλεονέκτημα με τα ελαστικά και ρωτούσα για τη διαφορά που χρειαζόμουν, αλλά έχασα αυτή τη διαφορά μέσα από τα pit stops: οι χρόνοι τού Nico ήταν 2.8 και 3 δευτερόλεπτα, ενώ οι δικοί μου 3 και 4.5 δευτερόλεπτα στα pit stops.

Στους τελευταίους γύρους, πίεζε πολύ και ήταν κοντά στο να περάσει, και δεν ήθελα να είμαι σ’ αυτή τη θέση. Θα ήθελα να πω “δεν έχω πρόβλημα, το ελέγχω”, αλλά δεν ήταν έτσι.

Toto Wolff

Για τα όσα ακούστηκαν στον ασύρματο, θέση παίρνει και ο Εκτελεστικός Διευθυντής και μέτοχος κατά 30%, Toto Wolff. Φυσικά, ο Αυστριακός υποστηρίζει τον Hamilton, λέγοντας τα εξής:

Πρέπει να καταλάβετε την ένταση του Lewis. Αν είσαι μόνος σου στο μονοθέσιο και πρέπει να βασίζεσαι στις πληροφορίες των μηχανικών σου, δεν ξέρεις πού είναι ο άλλος. Ήταν σε μια διαφορετική στρατηγική ελαστικών, αλλά θέλεις να ξέρεις αν τα κάνεις όλα σωστά.

Είναι μια πολύ ισχυρή προσωπικότητα και από τη μία άποψη υπερ-ανταγωνιστικός, και μερικές φορές οι λέξεις μπορεί ν’ ακούγονται πιο σκληρές απ’ ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Από την άλλη πλευρά, είναι μια πολύ ευαίσθητη και πολύ γοητευτική προσωπικότητα που είναι σε θέση ν’ αγκαλιάσει την ομάδα. Δεν υπάρχει πραγματικά κανένα πρόβλημα.

Δε θέλουμε να ξεχνάμε ότι υπάρχουν εκατομμύρια ανθρώπων που ακούνε και δεν το θέλουμε αυτό ή τα media που διαστρεβλώνουν τα όσα γίνονται στην ομάδα. Δεν υπάρχει καμία διαμάχη εδώ. Οι μηχανικοί αγώνα έχουν δουλέψει μαζί του τόσο καλά γι’ αρκετό καιρό τώρα. Αυτός είναι ο χαρακτήρας τού Lewis και μας αρέσει απ’ όλες τις πλευρές.

Όπως συμβαίνει μετά από τις δύο ελεύθερες δοκιμές, οι μηχανικοί κάνουν αλλαγές στα μονοθέσια, προκειμένου αυτά να γίνουν πιο ανταγωνιστικά για τις κατατακτήριες και τον αγώνα. Σύμφωνα, όμως, με τον Wolff, αυτό έκανε χειρότερο το μονοθέσιο του Hamilton, και θα μπορούσε να χάσει την pole position, ίσως και τη νίκη.

Το είδαμε πολύ σοβαρά, διότι νομίζω ότι πήγαμε το μονοθέσιο μακριά απ’ αυτό που ήθελε το Σάββατο. Την Παρασκευή, ήταν πολύ ικανοποιημένος και από το FP3, έλεγε ότι το αυτοκίνητο δεν κάνει αυτό που θέλει. Μπορείτε να δείτε ότι στο Q1 και το Q2, δεν είχε τόσο καλή απόδοση και το νομίζω ότι τα κατάφερε στο τέλος· ήταν ένας γύρος με την υπογραφή του.