Spanish F1 Grand Prix - Qualifying

Το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί στην πιο ιδιαίτερη “πίστα” τού πρωταθλήματος, που δεν είναι άλλη από το Μονακό. Η χάραξη απαιτεί άριστη μηχανική πρόσφυση από τα μονοθέσια, και η ισχύς των μονοθεσίων δεν είναι φυσικά σε πρώτο πλάνο για τη συνολική απόδοση. Η οδηγική ικανότητα έχει αυξημένη σημασία, τη στιγμή που η κατανάλωση καυσίμου θα είναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με άλλες πίστες, μιας και η απόσταση αγώνα έχει πέσει στα 260 χιλιόμετρα και η μέση ωριαία ταχύτητα είναι η μικρότερη του πρωταθλήματος.

Τα παραπάνω συνθέτουν ένα σκηνικό που δίνει στους ανταγωνιστές τής Mercedes την καλύτερη ευκαιρία για να σπάσουν το σερί τής γερμανικής ομάδας και αν μπορεί να γίνει αυτό, η Red Bull είναι εκ των φαβορί, όπως πιστεύει και ο Sebastian Vettel.

Νομίζω ότι είναι δύσκολο να προβλεφθεί, αλλά στο Μονακό, ίσως να χρειαζόμαστε λίγο λιγότερη ενέργεια. Χρειάζεσαι ενέργεια, αλλά λίγο λιγότερο απ’ ό,τι σε άλλες πίστες. Ίσως να έχουμε και κάποια βροχή -αυτό θα μας βοηθήσει, επίσης-, έτσι υπάρχει κάποια η πιθανότητα για να νικήσει ο καθένας.

Spanish F1 Grand Prix - Practice

Στην Ισπανία, ο Πρωταθλητής έδειξε σημάδια ανάκαμψης: ξεκίνησε από την 15η θέση τον αγώνα, και κατάφερε να τερματίσει στην 4η, 76 δευτερόλεπτα πίσω από τις Mercedes και 27.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Daniel Ricciardo. Όμως η RB10 είχε βελτιωμένη αίσθηση, ενώ λέει πως το προηγούμενο σασί δεν ήταν ελαττωματικό.

Δεν ήταν σπασμένο, απλά είχε ένα άλλο θέμα. Νομίζω πως η Κυριακή ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Το περασμένο Σαββατοκύριακο, έκανα λίγους γύρους, αλλά είχα πολύ καλύτερη αίσθηση από το μονοθέσιο απ’ ό,τι στους προηγούμενους αγώνες.

Στις δοκιμές, δεν δοκιμάσαμε ρυθμίσεις για το Μονακό. Όσο για τα ελαστικά, χρησιμοποιήσαμε τα ελαστικά που είχαμε χρησιμοποιήσει το Σαββατοκύριακο. Ήταν πιο χρήσιμο για εμάς, για να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε περισσότερο το μονοθέσιο γενικά, παρά να προετοιμαστούμε για έναν αγώνα.

[Πηγή: ESPN F1 | Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull Racing]