P90071471

Μπορεί αρκετές εταιρίες (βλέπε GM, VW, Hyundai-Kia) να ετοιμάζουν 9-τάχυτα και 10-τάχυτα αυτόματα κιβώτια, αλλά η BMW προς το παρόν λέει ένα μεγάλο όχι σε αυτά.

Σύμφωνα με τον Klaus Frolich, επικεφαλή των μικρών και μεσαίων αυτοκινήτων της BMW, δεν υπάρχει καμία ανάγκη για εννιατάχυτα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, πόσο μάλλον για 10-τάχυτα αυτόματα κιβώτια, μιας και τα κέρδη τους σε ότι αφορά τη κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 θα ήταν σχεδόν μηδαμινά.

Ο Frolich συμπλήρωσε λέγοντας πως ένα 9-τάχυτο και 10-τάχυτο κιβώτιο είναι πιο πολύπλοκο, έχει μεγαλύτερο βάρος και αυξάνει το κόστος. Έτσι δεν υπάρχει καμία ανάγκη ώστε η BMW να περάσει στη παραγωγή ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, μιας και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF που διαθέτει είναι εξαιρετικό, το οποίο είναι κατά 7-8% πιο αποδοτικό, σε σχέση με ένα 6άρι κιβώτιο.

Σχετικά με το μέλλον των μηχανικών κιβωτίων, ο Frolich είπε πως η BMW θα συνεχίζει να τα προσφέρει τόσο στα βασικά όσο και στα M μοντέλα της. Σήμερα η BMW προσφέρει την M5 και με χειροκίνητο κιβώτιο στην Αμερική, παρότι μόλις το 10% των αγοραστών των Μ μοντέλων της προτιμούν να το αγοράσουν με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.