BMW M3 and BMW M4

Το τμήμα Μ της BMW μέσω του Carsten Pries, επικεφαλής προιοντικής διαχείρισης, έκανε σαφές πως η εταιρία θα επικεντρωθεί στη μείωση βάρους των μοντέλων της και όχι στην αύξηση της ιπποδύναμης. Ο Pries δήλωσε:

Προτιμούμε να έχουμε ένα μοντέλο που ζυγίζει 1.000 κιλά, παρά να παράγει 1.000 άλογα.

Τα πρώτα μοντέλα που υιοθετούν τη νέα στρατηγική της εταιρίας είναι οι νέες Μ3 και Μ4 οι οποίες ζυγίζουν 80 κιλά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά. Το μειωμένο βάρος εκτός από καλύτερες επιδόσεις, συμβάλει στη εξοικονόμηση καυσίμου, με τις M3 και M4 να διανύουν επιπλέον 161 χιλιόμετρα με γεμάτο ρεζερβουάρ, εκπέμποντας 28% λιγότερο CO2.

O Pries συνέχισε λέγοντας πως η επιθυμία μείωσης του βάρους των μοντέλων της, είναι και ο λόγος που δεν έχει προσθέσει σύστημα τετρακίνησης στα μοντέλα της.

Ποιο το νόημα να καταφέρουμε να μειώσουμε το βάρος κατά 80 κιλά και να προσθέσουμε στη συνέχεια 75 κιλά λόγω του συστήματος τετρακίνησης xDrive. Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως δεν θα προσφέρουμε κάποιο τετρακίνητο M μοντέλο στο μέλλον

,πρόσθεσε ο Pries.