ferrari-458-italias-v8-takes-home-best-performance-engine-award-35422_2

Η Ferrari θέλει να μειώσει τις εκπομπές CO2 μέχρι το 2021 κατά 20%, και για να το πετύχει αυτό θα χρησιμοποιήσει υβριδική τεχνολογία στους V12 κινητήρες, ενώ όλα τα μελλοντικά V8 μοντέλα της, θα φορούν turbo V8 κινητήρες. Ναι, μπορείς πλέον να πεις αντίο στους ατμοσφαιρικούς V8 της Ferrari.

Η δήλωση αυτή έγινε από τον Vittorio Dini, επικεφαλή του τμήματος κινητήρων της Ferrari, ο οποίος είπε πως σήμερα οι μέσες εκπομπές της Ferrari είναι 270 γραμμάρια, πολύ μικρότερο από το 435 γρ/χλμ του 2007. Ωστόσο η Ferrari θέλει να μειώσει κι’άλλο τις εκπομπές CO2 της, κατά 3% κάθε χρόνο, ώστε σε βάθος επταετίας, το 2021, τα μοντέλα της να εκπέμπουν 20% λιγότερο CO2 σε σχέση με σήμερα.

Ο Dimi δήλωσε:

Στο μέλλον, όλα τα V8 μοντέλα μας να χρησιμοποιούν turbo.

Το απλά, τόσο κατανοητά τόσο ξεκάθαρα. Bye, bye ατμοσφαιρική 458 Italia! H αρχή έγινε με την California T, με τις φήμες να θέλουν την ανανεωμένη 458 Italia να αποκτά όχι έναν, αλλά δύο turbo κινητήρες, έναν V8 και έναν V6

Σε ότι αφορά τα V12 μοντέλα, η Ferrari στρέφετε σε υβριδικές λύσεις, όπως έκανε στη LaFerrari, η οποία εκπέμπει 330 γρ/χλμ CO2 την ώρα που η Enzo παράγει 545 γρ/χλμ CO2. Turbo κινητήρες στις F12 και FF δεν εξετάζονται καν, λόγω έλλειψης χώρου τοποθέτησης των τουρμπίνων αλλά και αυξημένων θερμοκρασιών που αυτές θα δημιουργήσουν στον χώρο του κινητήρα.