2014_Australian_Grand_Prix_First_Corner_Accident

Έχοντας αναλύσει τις αλλαγές που έγιναν στους κανονισμούς για το πρωτάθλημα Formula 1 του 2015, άρχισαν ήδη τα ερωτηματικά για το πόσο είναι εφικτοί οι νέοι κανόνες. Βάση αυτών, σε περίπτωση εισόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας θα έχουμε εκ νέου εκκίνηση, όπως ακριβώς γίνεται και στην αρχή κάθε αγώνα, εκτός φυσικά αν αυτό γίνει στους πρώτους 2 ή τους τελευταίους 5 γύρους ενός GP.

Η Pirelli όμως, πιστεύει πως κάτι τέτοιο δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται, καθώς πρέπει να γίνουν αρκετές δοκιμές για να ελεγχθεί η αντοχή των ελαστικών. Ο Paul Hembery δήλωσε:

Πρέπει να καταλάβουμε καλύτερα τις λεπτομέρειες. Θα έχουμε εκ νέου εκκίνηση, αλλά μετά από πόση ώρα; Έχετε δει τα μονοθέσια μετά που έρχονται στα πιτ, τοποθετούν πάνω τους κάθε λογής ανεμιστήρες και συστήματα ψύξης, οπότε υπάρχουν διάφορα θέματα. Δεν έχει να κάνει μόνο με τα ελαστικά, αλλά και με την υπερθέρμανση των μονοθεσίων.

Από την πλευρά μας, έχουμε κάνει γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και έχουμε δει τις πιέσεις και τις θερμοκρασίες (των ελαστικών) να πέφτουν. Πρέπει να κάνουμε εξομοιώσεις για τους χρόνους που (τα μονοθέσια) θα κάθονται στην εκκίνηση.

Jenson Button.

Από την πλευρά των οδηγών, ο Jenson Button εξέφρασε τον προβληματισμό του για την επανεκκίνηση του αγώνα κάθε φορά που βγαίνει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Παρόλα αυτά πιστεύει πως ο συγκεκριμένος κανόνας θα κάνει καλό στην τηλεθέαση.

Νομίζω πως είναι πολύ καλό για τους θεατές, θα προσφέρει πολύ καλό θέαμα καθώς η εκκίνηση είναι ένα εντυπωσιακό μέρος του αγώνα. Το θέμα είναι πως όταν ξεκινάς τον αγώνα έχεις νέα ελαστικά, οπότε αν τα ελαστικά σου είναι “φαγωμένα” (στην επανεκκίνηση) θα πρέπει να κάνεις πολύ γρήγορους γύρους, μόνο και μόνο για να τα διατηρήσεις στη σωστή θερμοκρασία.

Θα προσπαθείς πολύ στην επανεκκίνηση, αλλά θα είναι δύσκολο για όλους μας να κρατήσουμε το μονοθέσιο στην ευθεία. Θα μπορούσε να προκληθεί καταστροφή, μπορεί να είναι καλύτερο για την τηλεόραση αλλά ίσως θα έπρεπε να υπάρχει και κάποιος κανόνας για τα ελαστικά.