mclaren-honda

Από το 2015 η Honda επιστρέφει στη Formula 1, προμηθεύοντας με power unit τη McLaren. Σε αντίθεση όμως με τον τωρινό προμηθευτή της Βρετανικής ομάδας, η Honda φαίνεται πως δεν σκοπεύει να κατασκευάσει μόνη της τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Τόσο η Renault όσο και η Ferrari βασίζονται σε εξωτερικούς συνεργάτες για την κατασκευή του turbo. Η Γαλλική εταιρία συνεργάζεται με την Αυστριακή APC Pankl, ενώ η Ferrari με την Honeywell. Μέχρι στιγμής, η μοναδική κατασκευάστρια εταιρία που σχεδιάζει και κατασκευάζει μόνη της τον υπερπληρωτή, είναι η Mercedes.

IHI

Η Honda, σύμφωνα με τον Γερμανικό τύπο, σκοπεύει να συνεργαστεί με την Ιαπωνική IHI ή όπως ήταν γνωστή, Ishikawajima-Harima Heavy Industries. Μέχρι πέρσι, η Ιαπωνική εταιρία συνεργαζόταν με την Daimler για την κατασκευή των turbo, οπότε η τεχνογνωσία της στον υπερσυμπιεστή του V6 της Mercedes θεωρείται δεδομένη.

Όσον αφορά τον προμηθευτή συστήματος άμεσου ψεκασμού, η Honda φαίνεται πως έχει επιλέξει την Magneti Marelli, όπως και η Ferrari, σε αντίθεση με τις Mercedes και Renault που συνεργάζονται με τη Bosch.