Jenson Button leads Kevin Magnussen.

Υπέρ της παλιάς χάραξης του Hockenheimring, των τεράστιων ευθειών και των 6,8 χιλιομέτρων, τάχθηκε με δηλώσεις του ο Jenson Button. Ο πρωταθλητής του 2009 έτρεξε στην εν λόγω πίστα το 2000 και το 2001, όντας ο ένας από τους μόλις τρεις οδηγούς του σημερινού grid που το έχουν κάνει, λέγοντας πως είχε μια άλλη τρέλα σε σχέση με το -περισσότερο συνηθισμένο- τωρινό.

Θυμάμαι τους αγώνες στο παλιό Hockenheim, πηγαίνοντας με 200 μίλια την ώρα στις τέσσερις ευθείες, μερικά μικρά και δύσκολα σικέιν και το τμήμα στο στάδιο, όπου κρατιόσουν σφιχτά γιατί το αυτοκίνητο δεν είχε καθόλου κάθετη δύναμη. Φαίνεται σαν ένα διαφορετικό επίπεδο τρέλας σε σχέση με το σήμερα, αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό.


Τα βασικά προβλήματα με την παλιά χάραξη ήταν δυο: Η δυσκολία περιφρούρησης ολόκληρης της πίστας, που οδήγησε στην είσοδο αυτής έναν πρώην υπάλληλο της Mercedes που είχε απολυθεί το 2000, και κυρίως, ο λιγοστός χρόνος που κατάφερναν να δουν τα μονοθέσια οι θεατές, αφού το μεγάλο μήκος της πίστας σήμαινε μόλις 42 γύρους στη διάρκεια του αγώνα, ενώ και οι κερκίδες δεν πρόσφεραν πολλά, λόγω του ότι το δάσος έκρυβε τη διαδρομή.

oldhocktm2

Ανεξάρτητα από το εάν η παλιά πίστα δυναμόμετρο μας άρεσε ή όχι, οι εποχές άλλαξαν, με τον Button να τονίζει πως παραμένει ευχάριστη, ενώ θα βολέψει περισσότερο και το μονοθέσιο της McLaren, την MP4-29.

Η επανασχεδιασμένη πίστα δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι το ίδιο δυνατή (mighty) σαν το παλιό Hockenheim, αλλά είναι μια διασκεδαστική μικρή πίστα και έχει σκοπίμως σχεδιαστεί για να διευκολύνει τους αγώνες.

Υπάρχουν μια-δυο γρήγορες στροφές, αλλά η πίστα σε μεγάλο βαθμό αποτελείται από χαμηλής ταχύτητας στροφές, κι έτσι το αυτοκίνητό μας δεν θα πρέπει να βρίσκεται σε πολύ μειονεκτική θέση. Είναι ένας αγώνας που συχνά έχει μιά-δυό εκπλήξεις, οπότε ανυπομονώ για αυτό το Σαββατοκύριακο.

[Photo Copyrights: McLaren/LAT Photographic]