Vergne Middle Finger

Δύο εβδομάδες πέρασαν από τις προηγούμενες άχρηστες χρήσιμες πληροφορίες και τα νέα που περιμένεις με ανυπομονησία έχουν μαζευτεί. Αρχίζοντας από την κόκκινη ομάδα της γειτονικής μας χώρας, ο Luca Marmorini είναι επισήμως σε “διακοπές”, με τη Ferrari να έχει ήδη βάλει αγγελία στην ιστοσελίδα της, ζητώντας σχεδιαστή κινητήρα (για όποιον έχει την προαπαιτούμενη εμπειρία και ενδιαφέρεται υπάρχει link μετά το άρθρο).

Αυτός όμως, που φοβούνται μη χάσουν οι Ιταλοί, είναι ο Fernando Alonso. Οι φήμες που θέλουν τον Ισπανό να φεύγει από τη Scuderia, ακούγονται όλο και παραπάνω, με τον πρώην οδηγό της McLaren, Emerson Fittipaldi, να παροτρύνει τον Alonso να παραμείνει στους κόκκινους για άλλον ένα χρόνο.

Είναι ο μαέστρος της σημερινής Formula 1 και πρέπει να κερδίσει και άλλους τίτλους. Όπου και να πάει θα φαίνεται καλός, αλλά πιστεύω πως στη Ferrari έχει τη δυνατότητα, την ικανότητα και τους απαραίτητους πόρους για να αποκτήσει ένα μονοθέσιο αντάξιο του ταλέντου που διαθέτει. Αν με ρωτήσετε, νομίζω πως είναι ξεκάθαρο πως πρέπει να παραμείνει στη Ferrari (και το 2015).

Emerson Fittipaldi

Αφήνοντας τις δηλώσεις του “νεαρού” Fittipaldi περνάμε στον ακόμη “νεότερο” Bernie Ecclestone και τις δηλώσεις που έκανε για την πίστα της Monza. Μετά τις αντιδράσεις του κόσμου, για την περίπτωση κατάργησης της ιστορικής Ιταλικής πίστας, ο Ecclestone αναθεώρησε τις δηλώσεις του λέγοντας:

Κανείς δε σκοπεύει να ακυρώσει το Ιταλικό ραντεβού με το καλεντάρι. Απλώς, το 2016 λήγει το συμβόλαιο και δεν έχουμε ακόμα συμφωνήσει. Χωρίς συμβόλαιο ο αγώνας δεν θα μπορεί να γίνει. Έχω ήδη μιλήσει με τους διοργανωτές και τους ενημέρωσα για τις συμφωνίες που υπάρχουν με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές πίστες. Τώρα είναι σειρά τους να συμφωνήσουν και να υπογράψουν.

Σε κίνδυνο φαίνεται να είναι και ο αγώνας της Αυστραλίας, αφού δεν έχει γίνει ακόμα συμφωνία για μετά το 2015. Αντιθέτως, ο Καναδάς έχει ήδη συμφωνήσει για τα επόμενα 10 χρόνια, με το κόστος των αγώνων να ανέρχεται στα 174 εκατ. δολάρια. Τα χρήματα θα συμβάλλουν το Καναδικό κράτος, το γραφείο τουρισμού του Μόντρεαλ, η τοπική διοίκηση του Κεμπέκ και η πόλη του Μόντρεαλ.

Julian Leal

Ο Omar Julian Leal Covelli –ή εν συντομία Julian Leal- κατάφερε να συμπληρώσει τα απαιτούμενα χιλιόμετρα για να αποκτήσει το ειδικό δίπλωμα που απαιτείται από την FIA, για να οδηγήσει κάποιος στη Formula 1. Ο νεαρός, Κολομβιανός οδηγός συμπλήρωσε 51 γύρους στις δοκιμές του Silverstone, πριν τον προδώσει η μονάδα ελέγχου της MGU-H της Caterham. Παρότι τελευταίος, ο 24-χρονος δήλωσε:

Σήμερα δεν ήταν οι χρόνοι το ζητούμενο, αλλά η απόσταση. Σκοπός ήταν να μάθω πώς να δουλεύω με την ομάδα και να κατανοήσω πως βελτιστοποιείται η απόδοση ενός μονοθεσίου F1. Πιστεύω πως έκανα καλή δουλειά. Τώρα θέλω περισσότερα και ανυπομονώ να μου δοθεί άλλη μια ευκαιρία για να οδηγήσω.

Lotus 18 wheels

Στο αστυνομικό ρεπορτάζ τώρα, ο Gerard Lopez έγινε μάρτυρας μιας απαγωγής στη Γαλλία. Ο κάτοχος της ομάδας Formula 1 της Lotus, επιστρέφοντας από επαγγελματικό ταξίδι στη Βενεζουέλα, αποφάσισε να κάνει μια στάση στη 38-χρονη φίλη του Stephanie Turci. Μπροστά στα μάτια του, ένοπλοι μασκοφόροι μπήκαν στο σπίτι της Turci και ενώ αυτός βρισκόταν έντρομος στο σαλόνι, οι απαγωγείς την πήραν και την έβαλαν σε ένα Renault Espace. 72 ώρες μετά η 38-χρονη αφέθηκε ελεύθερη, δίχως να έχουν απαιτηθεί λύτρα. Ο δικηγόρος του Lopez, αφού ξεκαθάρισε ότι η Turci είναι απλά φίλη του 43-χρονου επιχειρηματία, δήλωσε:

Το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι ότι ο στόχος (τους) ήταν η κυρία Turci.

Fernando Alonso - Superman

Για να καταπολεμήσουν κάθε λογής έγκλημα, οι δύο οδηγοί της Ferrari και ο Marco Mattiacci, τέθηκαν στο πλευρό της Interpol και της καμπάνιας Turn Back Crime, μαζί με τους Lionel Messi, την ομάδα MotoGP της Ducati και τον Jackie Chan. Μάλιστα, είμαι σίγουρος πως ο σκηνοθέτης του σποτ που γύρισαν στο Maranello ήταν ο Jackie Chan, αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω την προφορά του Mattiacci.

Σκοπός του Turn Back Crime είναι να αναπτύξει διαλόγους και σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στο κοινό και την αστυνομία, έτσι ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους να αισθάνονται ασφαλείς και να μειώσει τον φόβο τους σε κάθε είδους έγκλημα (πείτε το αυτό στον Lopez). Για παράδειγμα, οι πρεσβευτές του TBC ενημερώνουν τους ανθρώπους για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβουν προϊόντα μαϊμού και κατά πόσο η αγορά τους, βοηθάει στην ανάπτυξη του οργανωμένου εγκλήματος και της τρομοκρατίας!!!

Αρκετά όμως με τα αστυνομικά. Μικρός πανικός προκλήθηκε στην Ιταλία, όταν τα μέσα ενημέρωσης παρατήρησαν ότι ο Jules Bianchi έδινε απόδοση μόλις 3.00 στα στοιχηματικά site, για να τερματίσει εντός βαθμών στο Γερμανικό GP. O νεαρός οδηγός της Marussia έδινε συνήθως απόδοση κοντά στο 100.00, με αποτέλεσμα να βιαστούν πολλοί να αντικαταστήσουν τον Kimi Raikkonen με τον Γάλλο.

Φυσικά καμία τέτοια πληροφορία δεν έχει έρθει από τη Ferrari, με την Ιταλική ομάδα να επιβεβαιώνει, μάλιστα, πως ο Φιλανδός θα βρίσκεται κανονικά πίσω από το τιμόνι της F14 T. Πιθανότερη εξήγηση για τη χαμηλή απόδοση του Γάλλου, είναι πως οι στοιχηματικές εταιρίες φυλάνε απλώς τα ρούχα τους για να έχουν τα μισά.

Raikkonen Funny

Μιας και ανέφερα, προηγουμένως, τους πρεσβευτές της καμπάνιας της Interpol, δεν πρέπει να ξεχάσω και τον Sebastian Vettel, ο οποίος έγινε –εκ νέου- πρεσβευτής της Braun, της γνωστής εταιρίας που κατασκευάζει ξυριστικές μηχανές. Όπως δήλωσε ο Γερμανός:

Από τη στιγμή που είμαι οδηγός Formula 1, είμαι πάντα ανοιχτός σε νέες εμπειρίες και καινοτομίες που μπορούν να βελτιώσουν την απόδοσή μου, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Αυτή η ξυριστική μηχανή (WaterFlex) κάνει το ξύρισμα συναρπαστικό και διασκεδαστικό. Είναι απλά διαφορετικό, δοκίμασέ το.

Braun and with Sebastian Vettel

Μην έχοντας λόγια να εκφράσω τη λύπη μου, για τα όσα αναγκάζονται να κάνουν οι οδηγοί της Formula 1 για τους χορηγούς τους, θα περάσω στις μάχες των πιλότων, αναφερόμενος φυσικά στο παρασκήνιο των δύο πιλότων της Mercedes.

Πρώτα από όλα συγχαρητήρια στον Nico Rosberg, που παντρεύτηκε την αγαπημένη του Vivian Sibold. Ο γάμος έγινε στο Μονακό, σε στενό οικογενειακό κύκλο με καλεσμένους ελάχιστους φίλους του ζευγαριού.

Ο Lewis Hamilton, ο οποίος μάλλον δεν ήταν καλεσμένος στο γάμο και κρατούσε μούτρα, έκανε δηλώσεις οι οποίες δεν άρεσαν ούτε στον Rosberg, ούτε και στη Mercedes, ιδίως αφού έγιναν πριν από το Γερμανικό GP.

Για να είμαι ειλικρινής, ο Nico δεν είναι πραγματικός Γερμανός, γιατί δεν έχει μείνει ποτέ στη Γερμανία. Θυμάμαι όταν αγωνιζόμασταν στα καρτ, δεν είχε ποτέ του Γερμανική σημαία, ποτέ. Τα κορίτσια κρατούσαν τις σημαίες και αυτός στεκόταν δίπλα στη σημαία του Μονακό.

Rosberg marriage

Φυσικά τα σχόλια του Βρετανού προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων, με τον Εκτελεστικό Διευθυντή της ομάδας Toto Wolff, να προσπαθεί να ηρεμίσει τα πνεύματα λέγοντας πως ο Hamilton αστειευόταν και τον Nico Rosberg να επιδεικνύει ότι Γερμανικό έχει και δεν έχει. Φωτογραφίες με μπλουζάκια της εθνικής ποδοσφαίρου, φωτογραφίες με πανηγυρισμούς στα 7 γκολ επί της Βραζιλίας, σημαίες, πανό, ειδικά κράνη και την παρακάτω δήλωση:

Ο καθένας μπορεί να κρίνει όπως θέλει. Δεν μεγάλωσα στη Γερμανία, αλλά θεωρώ τον εαυτό μου 100% Γερμανό.

Rosberg German GP Helmet

Η FIFA όμως, χάλασε τα σχέδια του “Γερμανοφιλανδομονεγάσκου” (όρος που χρησιμοποίησε ο Hamilton, όχι δικός μου), αφού δεν θα επιτρέψει στον Rosberg να αγωνιστεί στο Hockenheim με το καινούριο του κράνος. Έτσι, ο οδηγός της Mercedes αναγκάστηκε να κάνει αλλαγές στο -βαμμένο με τα χρώματα τις Γερμανικής σημαίας- κράνος του, αφαιρώντας το τρόπαιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου από το πάνω μέρος του και αντικαθιστώντας το με ένα αστέρι -που αντιπροσωπεύει την κατάκτηση του φετινού πακοσμίου κυπέλλου-. Ο λόγος είναι, σύμφωνα με την FIFA ότι:

Οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση των επίσημων συμβόλων (της FIFA), όχι μόνο υπονομεύει την ακεραιότητα του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIFA, αλλά βάζει και σε κίνδυνο τα ενδιαφέροντα της παγκόσμιας ποδοσφαιρικής κοινότητας.

Nico Rosberg

Παρότι φήμες λένε πως η Hyundai είναι αυτή που κρύβεται πίσω από την αυστηρότητα της FIFA, μάλλον ποδόσφαιρο και Formula 1 δεν μπορούν να συνυπάρξουν εύκολα. Αυτό φάνηκε και από ένα διαφημιστικό κόλπο που γύρισε μπούμερανγκ στους υπεύθυνους της Γερμανικής πίστας.

Οι “έξυπνοι” υπεύθυνοι του μάρκετινγκ, υποσχέθηκαν έκπτωση 11€, στις έξι ακριβότερες κατηγορίες εισιτηρίων του Γερμανικού GP, για κάθε γκολ που θα έβαζε η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας στην ομάδα της Βραζιλίας. Το αποτέλεσμα ήταν 77€ έκπτωση σε εισιτήρια που ξεκινούσαν αρχικά από τα 245€. Κάτι μου λέει πως δεν θα ξαναδοκιμάσουν κάτι αντίστοιχο…

Vettel - Rosberg

Και για να μην παραλείψω τίποτα, μικρές αλλαγές έγιναν στη πίστα του Hockenheim, με τοποθέτηση συνθετικού γκαζόν εκτός πίστας, πριν την πρώτη στροφή, διαφορετικά kerb στη στροφή 15 και νέα φρεάτια για την απομάκρυνση του νερού, στη στροφή 17.

[Πηγές: GMM, Twitter, F1Sport, DailyMail, TheGuardian, AMuS, Bild, Motoring, Ferrari, YouTube, LeQuotidien, Interpol | Drawing by Gurmit Flora]

Δελτία Τύπου

Τ06 Silverstone – day two

Wed 9 Jul, 2014

 

Driver: Julián Leal

Chassis: CT05-#01Total laps: 51Best time: 1.42.635Julián Leal: “Firstly I would like to thank everyone at Caterham F1 Team and all our partners for helping make today happen. Stepping up to F1 has always been my goal and today it came true for the first time, thanks to the hard work of a lot of people, so thank you to all of them. We completed 51 laps which is just over the 300kms required to be eligible for a superlicence, so I’m very pleased we achieved the main goal today!”I went out for the installation lap just after 0900 but when I was back in the pitlane the car stalled. We got it back to the garage and after inspecting it the team found out that the CU-H, the control unit for the MGU-H on the Power Unit, had failed. That had caused a number of other issues which meant the team had a big task ahead of them to ensure we could run again today, but they worked incredibly hard and just before 1500 they had the car fired up and we were back out for a second installation lap.”This time everything was fine so we went straight back out for a first long run on a set of mediums. The car felt good – with the time delay we didn’t have a chance to really work on setup options, but for my first experience of F1 it was ok. I was quite quickly comfortable with the balance of the car, and the way the power came in, but the braking is different to anything I’m used to – that would take more laptime to really start to master, but overall I was feeling better with every lap.”My last run of the day was due to be on the softs and it’s a shame I didn’t have a chance to go out on them due to the red flag as my final laptime would have been much lower. All day I was on relatively high fuel and if we’d had a chance to do a performance run on the softs I’d have ended up with a quicker time, but overall I’m still pleased with how it went.”At the end of the session I’d completed 51 laps which, considering where we were mid-morning, I was quite happy with, especially as that takes us over the 300kms required to be eligible for a superlicence. Obviously today wasn’t about times, it was about mileage, learning how to work with the team and start to understand how to maximise the performance of a 2014 F1 car, and I feel like I’ve made a good step with all of those. Now I want more and I can’t wait to have another chance to drive.”

Rio Haryanto: Due to the CU-H issue in the morning the team was unable to run Rio Haryanto today. The Indonesian driver had been due to drive in the afternoon session but with the time lost repairing the car he was unable to do so.

Braun and Sebastian Vettel start a new wave of shaving: with BRAUN WaterFlex

Today, Braun and quadruple Formula 1 champion Sebastian Vettel launch a new wave of shaving with Braun WaterFlex – Braun’s latest innovation fully designed and engineered to explore shaving with water, foam and gel, transforming an electric shave into a whole new sensorial experience.

This exciting announcement marks the first year anniversary of Sebastian Vettel becoming the Global Brand Ambassador for Braun. Last year, Braun and Sebastian launched the ‘Hold on to your Dreams’ campaign which inspires men worldwide to pursue their dreams and never give up on them. This is the story of steely determination, in racing, in engineering, in pursuing and fulfilling men’s dreams. Now, with the launch of the new Braun WaterFlex, their collaboration is stronger than ever. Both Sebastian and Braun know that dreams don’t happen by chance. Pursuing a dream is about reinventing yourself, to always strive for the best. For both Braun and Vettel innovation is their lifeblood – their Raison d’etre.

Reponding to consumer’s needs through a new wave of shaving Braun WaterFlex adds a new dimension to the Braun portfolio. It’s Braun’s first shaver designed exclusively for use with water, foam or gel. WaterFlex inspires men who, just like Sebastian, constantly seek out new experiences. It is a statement: Electric shaving isn’t ‘just’ dry any longer. Braun consumer testing* discovered that for many men electric shaving with foam is a more enjoyable experience. They discover a faster glide and an easier shave, improved closeness, and elevated skin comfort & freshness. The WaterFlex swivel head in combination with water, foam or gel reduces friction – allowing the electric shaver to gently glide across skin for a comfortable and close shave.

Seb Vettel says: “Being a Formula 1 driver I’m always open to new experiences and innovations that will improve my performance – both on and off the track. This shaver makes shaving exciting and fun. It’s simply different, give it a try!”

The perfect fusion of Technology and Design

“At Braun we create innovative products which people enjoy using. From a technical perspective the challenge we set ourselves is to always create a better product than our last by working with the latest technology we have available.” commented Jürgen Höser, Associate Director Braun Global Male Power Grooming Research & Development. At Braun, cutting-edge technological development is not conducted in silos. Braun engineers and designers work hand in hand like a team of pit stop engineers by driving technologies, materials and processes to the absolute maximum, and creating perfectly crafted products. Braun’s Director Global of Design, Prof. Dipl. Oliver Grabes, continues: “Our products are highly functional, intuitive to use and last for generations. Design isn’t just about making the product look great, it’s about ensuring each and every aspect has a function. Braun WaterFlex is the embodiment of this idea.”

Innovation – where Braun and High-Speed Racing comes together Braun continues to innovate to raise the industry standard, using the latest breakthrough technologies to create cutting-edge performing products. For Sebastian Vettel, having the right equipment is key, just as the tyres on his Formula 1 car need to suit the terrain, his shaver needs to suit his skin and performance need. The Braun Male Power Grooming range delivers the ultimate shaving performance and skin experience for every occasion and need.

* Research was carried out in Japan, US and China among men who electric-shave but never tried ‘wet electric’, 2013.

About Braun

Braun, a subsidiary of Procter & Gamble founded in Germany in 1921, develops and manufactures a wide variety of small domestic appliances that marry technical innovation, reliable quality and distinctive design. These range from electric shavers and beauty products to hair care appliances. Braun products enjoy worldwide distribution. Please visit http://www.braun.com for the latest news and in-depth information about the Braun brand.

About Proctor & Gamble

P&G touches and improves the lives of about 4.8 billion people around the world with its portfolio of trusted, quality brands. The Company’s leadership brands include Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty,® Dawn,® Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracel®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion,® Ace®, Febreeze®, and Ambi Pur®. With operations in about 80 countries, P&G brands are available in more than 180 countries worldwide. Please visit http://www.pg.com for the latest news and in-depth information about P&G and its brands.