F1 Grand Prix of Germany - Practice

Ο Jean Todt επιβεβαίωσε πως θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση που πρότεινε ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, αργότερα μέσα στη σεζόν. Εκεί, θα παρευρεθούν και νέοι “παίκτες”, για να δουν προς τα που κινείται το σπορ και να προτείνουν τις δικές τους ιδέες για την καλυτέρευση του προϊόντος που ακούει στο όνομα Formula 1. Ο Niki Lauda ήταν ο πρώτος που αποδέχθηκε την πρόσκληση του προέδρου της FIA, πριν την έναρξη του Γερμανικού αγώνα, εκφράζοντας την άποψη πως κάθε κανονισμός της τελευταίας δεκαετίας θα πρέπει να εξεταστεί.

Θα πρέπει να καταρτίσουμε μια λίστα με όλους τους κανόνες που έχουν θεσπιστεί ή επανεγγραφεί κατά τα τελευταία δέκα χρόνια. Πρέπει να κάνουμε έναν έλεγχο κανόναμετον κανόνα, για το τι μας προσέφερε κάθε αλλαγή, τι είχε νόημα και τι δεν είχε.


Σε μια καταγραφή του, το AMuS ανέφερε 77(!) καίριες αλλαγές στους κανονισμούς και σύμφωνα με τον Lauda η πολυπλοκότητα αυτών αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. Με αφορμή την πολύ χαμηλή προσέλευση θεατών στο γερμανικό Grand Prix, ιδιαίτερα την Παρασκευή και το Σάββατο, ο Αυστριακός τόνισε την αναγκαιότητα της στροφής προς τα social media, ως εναλλακτικής για την τηλεόραση, ενώ “κάρφωσε” τους σημερινούς οδηγούς για την έλλειψη προσωπικότητας που εμφανίζουν.

Οι νέοι δεν θέλουν να μείνουν στο σπίτι την Κυριακή, όταν ο ήλιος λάμπει, για να καθίσουν στο σαλόνι με τον πατέρα τους για δύο ώρες. Το πρόβλημα είναι ότι σήμερα δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Δεν μπορείς απλά να καθίσεις στην παραλία και να παρακολουθήσεις τις καλύτερες στιγμές του αγώνα στο δικό σου smartphone.

Έχουμε μια γενιά οδηγών, που αν δεν φορούσαν τις φόρμες του αγώνα, θα τους προσπερνούσες χωρίς να τους παρατηρήσεις. Το “σύστημα της Formula 1″ είναι να επιβλέπει, να παρακολουθεί, να ρυθμίζει. Αλλά θα πρέπει να φέρει και πάλι τους οδηγούς, κι όχι τους γραφειοκράτες, σε πρώτο πλάνο.

Αν συνεχίσουμε έτσι, κανείς δεν θα ενδιαφέρεται πια για το σπορ. Φτάσαμε στο παραπέντε.

Προσωπικά, θεωρώ πως έχει φτάσει η στιγμή για σημαντικές αλλαγές στο σπορ. Το μοναδικό -και επαναλαμβανόμενο- λάθος θα πραγματοποιηθεί, εάν οι υπεύθυνοι δεν ακούσουν τους φίλους του σπορ, για το που θέλουν εκείνοι να κινηθεί στο άμεσο και απώτερο μέλλον.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull]