Διαφωνούν Wolff και Ecclestone ως προς το άνοιγμα της Formula 1 στα social media

Σχετικά άρθρα

587161201-4026172062014

Στην πρόσφατη ψηφοφορία του autoblog.gr, που έλαβε χώρα πριν τις τελικές αποφάσεις για τις αλλαγές στους κανονισμούς του 2015, είχες την ευκαιρία να μας πεις την άποψή σου για τις ιδέες που έχουν πέσει στο τραπέζι των συζητήσεων από τους εμπλεκόμενους με τη Formula 1. Ανάμεσα σε αυτές, είναι και το άνοιγμα του σπορ προς τα social media, πρόταση που έλαβε το 24 τοις εκατό των ψήφων και βρέθηκε στην τέταρτη θέση των προτιμήσεων, κάτω όμως από την επιλογή “Καμία από τις παραπάνω επιλογές”.

Ο Bernie Ecclestone είναι πολέμιος αυτής της στροφής, έχοντας δηλώσει στο παρελθόν πως μόνο εάν πληρώσουν οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να αλλάξει άποψη, τονίζοντας πως η πτώση στα νούμερα της Formula 1 οφείλεται εν μέρη στο ότι ο κόσμος δεν έχει πλέον τόση πολύ ώρα διαθέσιμη, λόγω των social media. Από την άλλη, οι ομάδες επιθυμούν αλλαγή στο ισχύον σύστημα, με άνοιγμα στα social media και κατ’ επέκταση στους νέους ανθρώπους που θα αποτελέσουν το νέο αίμα θεατών.

Ο Toto Wolff αποκαλύπτει πως εκείνος και ο Bernie έχουν έρθει σε αντιπαράθεση για το συγκεκριμένο θέμα, αφού ο Βρετανός δεν λέει να αλλάξει γνώμη και να προσπαθήσει να δει τα οφέλη που θα προκύψουν από πιθανές συμμαχίες με νέες πλατφόρμες.

Είχα μια αρκετά μεγάλη αντιπαράθεση με τον Bernie σε μια συνάντηση. Μιλούσαμε ο ένας στον άλλο και λέγαμε πως έχουμε χάσει το 30 τοις εκατό της τηλεθέασης στην Ιταλία και έχουμε χάσει κοινό στη Γερμανία, αν και στο Ηνωμένο Βασίλειο η τηλεθέαση αυξάνεται.

Τότε αναρωτιέστε γιατί το κοινό δεν αυξάνεται και μειώνεται, αν πουλήσεις τα δικαιώματα από την ελεύθερη τηλεόραση στη συνδρομητική τηλεόραση. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικόΑλλά το άλλο πράγμα που ανέφερα, ήταν ότι υπάρχει εκρηκτική ανάπτυξη στις διαδικτυακές δραστηριότητες, πριν ο Bernie πει: “αυτοί οι τύποι δεν πληρώνουν και το μισό μας κέρδος έρχεται από την τηλεόραση”.

Σίγουρα το μοντέλο (των social media) δεν λειτουργεί ακόμη, καθώς δεν μπορείς να μεταφράσεις σε έσοδα την κίνηση, αλλά μπορώ να πω σε όλους τους σπόνσορες μου ότι το κοινό που βλέπει το λογότυπο του αυξάνεται, ακόμη και αν οι αριθμοί της TV είναι κάτω. Ακόμη και οι μεγάλοι παίκτες, όπως το Twitter, δεν έχουν καταλάβει πως να κερδίσουν σε χρήμα, αλλά είναι απλά θέμα χρόνου πριν γίνει κι αυτό.

Απ’ ότι φαίνεται, οι μεγάλες ομάδες έχουν ήδη αποφασίσει να παραμερίσουν εν μέρη την τηλεόραση, προς χάρη των social media και νέων παικτών, που θα τους φέρουν πιο κοντά με τη νεολαία. Αυτό εξάλλου υποδηλώνει και η κίνηση του Luca di Montezemolo, ο οποίος στους άμεσα εμπλεκόμενους που κάλεσε σε συζήτηση, ανέφερε και τις google και apple.

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team]

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...

O Horner αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ο Carlos Sainz να πάει στη Red Bull

Ο Carlos Sainz είναι ο μόνος πιλότος που έχει καταφέρει να νικήσει την Red Bull πέρυσι και φέτος και ο Ισπανός δεν έχει εξασφαλίσει...
Autoblog.gr