Jean-Todt-prezydent-FIA

Ο πρόεδρος της FIA θα αναλάβει να προσκαλέσει όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς, ώστε να πραγματοποιηθεί η συνάντηση που πρότεινε με επιστολή του ο Luca di Montezemolo. Οι άμεσα εμπλεκόμενοι βλέπουν τα νούμερα να πέφτουν -και κατ’ επέκταση τα κέρδη τους- και τον κόσμο να στρέφεται σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού για να ψυχαγωγηθεί. Πρόσφατα, ο πρόεδρος της Ferrari δήλωσε πως είναι καθήκον του να φτιάξει τη Formula 1, αν δεν το κάνει ο Ecclestone, και οι φωνές του δείχνουν να εισακούστηκαν από τον Todt.

Θα καλέσω γύρω από ένα τραπέζι τους χορηγούς, τους δημοσιογράφους, κάποια νέα μέσα ενημέρωσης και επικοινωνίας, τους διοργανωτές, ενεργούς και παλαιότερους οδηγούς αγώνων, και τους κατασκευαστές και θα χαιρετίσω τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις.

Αυτές τις μέρες υπάρχουν και άλλα μέσα επικοινωνίας εκτός της τηλεόρασης. Επίσης, η νοοτροπία του κοινού μπορεί να αλλάξει, όπως και τα συμφέροντα σε αυτήν την κοινωνία.

Αυτό το άνοιγμα σε νέα μέσα το επιθυμούν αρκετοί δυνατοί παίκτες του σπορ, αφού το βλέπουν σαν τον ιδανικό τρόπο να προσελκύσουν νέους θεατές-πελάτες. Πάντως, ο Todt επιμένει πως το μέλλον είναι οι υβριδικές τεχνολογίες και πως το φετινό πρόβλημα είναι, η μη σωστή ενημέρωση του κοινού γύρω από αυτές.

Ο υβριδικός δρόμος είναι ο σωστός, αλλά δεν ήμασταν σε θέση να ενημερώσουμε σωστά (τους θεατές). Αλλά το μέλλον της αυτοκίνησης πηγαίνει προς αυτή την κατεύθυνση. Πλήξη; Εγώ δεν την βλέπω και πάνω απ ‘όλα δεν βλέπω κανέναν να σηκώνει το πόδι του από το γκάζι στους αγώνες, προκειμένου να εξοικονομήσει καύσιμα.

Στους αγώνες, πάντα υπήρχε η αναζήτηση για τη μέγιστη αποδοτικότητα: όσο λιγότερο καύσιμο βάζεις στο ρεζερβουάρ, τόσο πιο ελαφρύ είναι το αυτοκίνητο και τόσο πιο γρήγορα μπορείς να πας. Δέκα κιλά καυσίμου είναι περίπου τέσσερα δέκατα ανά γύρο. Οι νικητές είναι πάντα οι ισχυρότεροι, εκείνοι που μπορούν να πλησιάσουν το όριο.

Κατά τη γνώμη μου, οι αγώνες αυτοκινήτων είναι υγιέστατοι. Απλά σκεφτείτε τι έκανε ο Dietrich Mateschitz στην Αυστρία, επαναφέροντας τον ενθουσιασμό στους ανθρώπους. Και θέλετε να μιλήσουμε για τις 24 Ώρες του Le Mans, που προσέλκυσε 263.000 θεατές; Ένας πολύ ωραίος αγώνας με τις Audi, Toyota, και Porsche.

Επίσημη ημερομηνία για την συνάντηση δεν έχει οριστεί, αλλά όπως ήδη γνωρίζεις, το πιθανότερο είναι να διεξαχθεί στην Ιταλία, την εβδομάδα πριν από το Grand Prix στη Monza.