GP GERMANIA F1/2014

Ο Kimi Raikkonen κατάφερε να κερδίσει μόλις μια θέση στον αγώνα του Hockenheim, μένοντας ξανά εκτός βαθμών. Ο Φινλανδός ήταν ένας από τους τρεις πιλότους που ξεκίνησαν με την πιο σκληρή από τις δυο γόμες της Pirelli, όμως οι επαφές που είχε στις διάφορες μάχες που έδωσε, του κόστισαν. Ο ίδιος δεν έφερε ευθύνη για τα συμβάντα με Hamilton και VettelAlonso, τονίζοντας παράλληλα πως δεν έχει κάποιο παράπονο από τους πιλότους.

Είναι κρίμα ο τρόπος που ο αγώνας μου εξελίχθηκε, γιατί αυτό το Σαββατοκύριακο ένιωθα πιο άνετα και με φρέσκα ελαστικά τα πήγαινα καλά. Νομίζαμε ότι ήταν η σωστή (στρατηγική) επιλογή, αλλά χτυπήθηκα δύο φορές, κατέληξα ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα και κατέστρεψα την μπροστινή μου πτέρυγα. Το endplate βγήκε εντελώς.

Αυτό δεν βοήθησε. και χάλασε τον αγώνα μου. “Σκότωσα” το μπροστινό αριστερό ελαστικό. Τα ελαστικά ήταν πάντα εντάξει, εκτός από το μπροστινό αριστερό. Γι ‘αυτό και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω για όσο θα θέλαμε σχετικά τα πολύ μαλακά και απλά έχασα απόδοση, λόγω των ζημιών στο αυτοκίνητο.

(Οι μάχες) Ήταν εντάξει, αλλά όταν είμαι στη μέση, δεν μπορώ να πάω πουθενά. Κατέληξα να πιέζομαι. Δεν ήταν πολύ, αλλά ήταν αρκετό για να καταστρέψει το φτερό. Δεν μπορούσα να πάω πιο αριστερά, επειδή υπήρχαν αυτοκίνητα.

Παρά τα προβλήματα με την αντλία βενζίνης και την αντλία νερού, που αντιμετώπισε στις ελεύθερες δοκιμές, αυτό ήταν ένα σχετικά καλό Σαββατοκύριακο για το Raikkonen, που άρχισε να βρίσκει το σωστό στήσιμο και να παίρνει την “αίσθηση” που θέλει από το μονοθέσιο. Ίσως σε αυτό να βοήθησε και η αφαίρεση του FRIC. Ο Φινλανδός κρατάει τα θετικά από τη Γερμανία, τονίζοντας πως ο τερματισμός στους βαθμούς ήταν εφικτός, αν δεν υπήρχαν τα προβλήματα με την εμπρός πτέρυγα.

Από τη θετική πλευρά, ήμουν σε θέση να οδηγήσω με τον τρόπο που μου αρέσει. Είμαι βέβαιος ότι εάν δεν υπήρχαν αυτά τα προβλήματα, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά και θα είχα τερματίσει στους βαθμούς.

Δωδέκατη θέση και συγκομιδή μόλις 19 βαθμών για τον Kimi, που βρίσκεται 78 πόντους πίσω από τον teammate του.

[Photo Copyrights: Ferrari/Studio Colombo]