Nismo-1030x772

Τώρα θα σου πω κάτι που θα σε σοκάρει. Κάθισε. Πάρε και ένα ποτήρι νερό να έχεις για να συνέλθεις πιο γρήγορα. Έτοιμος; Οι κατασκευαστές έχουν πάθει εμμονή με το Nurburgring. Ναι, ναι… ξέρω. Πρέπει να είναι η είδηση του αιώνα. Περιμένω τηλέφωνο για το Pulitzer. Έβγαλα μεγάλο λαυράκι. Πέρα από την πλάκα όμως… αλήθεια. Η εμμονή τους χρίζει ψυχιατρικής υποστήριξης. Είναι πιο πιθανό να δεις ένα μοντέλο να δοκιμάζεται στο Nurburgring από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Όλοι είναι εκεί και testάρουν οποιοδήποτε μοντέλο έχουν να βγάλουν στα επόμενα 1-2 χρόνια.

Τελευταίο “θύμα” του “Πυρετού του Nurburgring” όπως μου αρέσει να τον λέω, είναι η Nissan που μέσω του αντιπροέδρου product planning της εταιρίας, Keno Kato, δήλωσε πως στοχεύει στον άτυπο τίτλο του ταχύτερου μπροστοκίνητου οχήματος στο Nurburgring. Απλά, ο τρόπος με τον οποίο έκανε τη δήλωση, είναι πιο “casual”, πιο χαλαρός:

Ένα γρήγορο hatchback εξελίσσεται από τη Nismo. Ένα Nismo είναι για την πίστα, άρα στοχεύει σε χρόνο. Αυτή είναι η ουσία ενός σοβαρού αυτοκινήτου.

Και όταν ρωτήθηκε συγκεκριμένα για την Γερμανική πίστα, απάντησε:

Είναι μία από τις πίστες […] Πρέπει να αποδείξουμε την απόδοση του Nismo στην πίστα. Δεν τίθεται θέμα επ’ αυτού.

Βέβαια, για να κατακτήσει τον άτυπο τίτλο, πρέπει να ξεπεράσει το 7:54.36 του Renault Megane R.S. 275 Trophy-R. Αν στο ενδιάμεσο δεν παρουσιαστεί κάποια ειδική έκδοση του Leon Cupra 280 από τη Seat που θα στοχεύει στην ανάκτηση του στέμματος και αν δεν καταφέρει να σπάσει το ρεκόρ το επερχόμενο Honda Civic Type R. Και μην ξεχνάμε και το Ford Focus RS που επίσης έχει τα φόντα για μία καλή προσπάθεια… Στο “πλευρό” του πάντως, το Nissan Pulsar Nismo, θα έχει όπως μάθαμε τελευταία έναν 1800άρη, τετρακύλινδρο, turbo κινητήρα που θα αποδίδει 270 άλογα, οπότε έχει ελπίδες…