bugatti veyron succesor rendering

Τέλη Ιουλίου η Bugatti ανακοίνωσε ότι ο αντικαταστάτης της Veyron θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2015 με αρχές του 2016, με το νέο μοντέλο να φοράει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 8-λιτρου W16 κινητήρα, καθώς αυτός θα αποκτήσει ένα ηλεκτρικό σύστημα, γίνοντας υβριδικός. Θα αποδίδει 1.500 άλογα, με τη ροπή του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 1.490 Nm για να εξασφαλίσει την αξιοπιστία και μακροχρόνια λειτουργία του κιβωτίου, με τη θηριώδη δύναμη να συνεχίσει να περνάει σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη

Ο κινητήρας θα αποκτήσει άμεσο ψεκασμό και μαζί με άλλες σημαντικές αλλαγές θα πληρεί τους ρύπους του Euro 6. Αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων θα μειωθούν σημαντικά σε σχέση με την υπάρχουσα Veyron, αφού δέχεται και τη βοήθεια του ηλεκτρικού μοτέρ που θα είναι εγκατεστημένο μέσα στο χώρο του κιβωτίου, με τις μπαταρίες να είναι κατασκευασμένες από ιόντα λιθίου.

Από θέμα κιλών, και παρά την προσθήκη του ηλεκτρικού κινητήρα και των μπαταριών, ο αντικαταστάτης της Veyron θα ζυγίζει αισθητά λιγότερα από τα 1.840 κιλά που είναι το βάρος του σημερινού μοντέλου. Αυτό θα έχει θετική επίπτωση στις επιδόσεις του hypercar, καθώς οι μέχρι τώρα υπολογισμοί που έχουν γίνει σε computers δείχνουν ότι θα μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 2,3 δευτ., με την θεωρητική ταχύτητα να φτάνει τα 460 χλμ/ώρα. Λέω θεωρητική γιατί υπάρχουν περιορισμοί στη κατασκευή ελαστικών που να αντέχουν τέτοιες ταχύτητες, ενώ επίσης είναι δύσκολο να βρεθεί τόσο μακρύς δρόμος που να μπορεί να πιάσει αυτή τη ταχύτητα.

Λέγεται ότι μέχρι στιγμής έχουν κατασκευαστεί πέντε διαφορετικά πρωτότυπα με διαφορετικά powertrains, όλα κρυμμένα κάτω από το σώμα της Veyron. Φυσικά η παραγωγή του θα είναι περιορισμένη (μάλλον στα 450 κομμάτια) ενώ η τιμή του, αναμένεται να προκαλεί ίλιγγο σε όποιον δεν ανήκει σε κάποια λίστα με τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, και θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2017 για να την παρκάρουν στο γκαράζ τους.