Η Hyundai αλλάζει την εικόνα των αντιπροσωπειών της παγμοσμίως

Σχετικά άρθρα

Hyundai Global Dealership Space Identity (1)

Η Hyundai θέλει στο εγγύς μέλλον οι πελάτες της από τη Νότιο Κορέα έως την Πορτογαλία, και από το Μεξικό έως τον Καναδά, να συναντούν την ίδια εικόνα όταν επισκέπτονται μια αντιπροσωπεία της, σε μια προσπάθεια της να αυξήσει την premium εικόνα της.

Η κορεατική εταιρία σχεδιάζει να δημιουργήσει μεγάλους σύγχρονους εκθεσιακούς χώρους, οι οποίοι θα είναι ίδιοι σε όλο τον κόσμο. Το πρόγραμμα έχει ονομαστεί “Global Dealership Space Identity” και θέλει τις αντιπροσωπείες να κυριαρχούνται από τις χάλκινες και τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες

Hyundai Global Dealership Space Identity (2)

Η αρχή θα γίνει με τους αντιπροσώπους της στο Μεξικό, ενώ θα ακολουθήσουν άλλες 43 αντιπροσωπείες σε όλο τον κόσμο. Το ακριβές χρονοδιάγραμμα διαφέρει από χώρα σε χώρα, με την Hyundai να σχεδιάζει να εφαρμόσει πλήρως τη νέα ταυτότητα σε όλο τον κόσμο μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανάκληση για 511 Hyundai Kona στην Ελλάδα

Ανακαλούνται 511 Hyundai Kona στην Ελλάδα, παραγωγής από Απρίλιο 2023 ως και Δεκέμβριο 2023 που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα από τον Επίσημο Εισαγωγέα, επειδή...

Η Hyundai ανακαλεί 14.117 Tucson

Η Hyundai προχωρά στην ανάκληση 14.117 Tucson που κατασκευάστηκαν μεταξύ 13 Απριλίου 2021 και 21 Αυγούστου 2023, επειδή ενδέχεται να έχει τοποθετηθεί λάθος ο...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...