Φτάσαμε αισίως στο δωδέκατο γύρο του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 και με βάση τους νέους κανονισμούς θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τη “μάχη” των ποινών στο δεύτερο μισό. Κάθε μονοθέσιο έχει στη διάθεσή του 5 νέα εξαρτήματα, για κάθε κομμάτι του power unit, με τους Maldonado, Grosjean και Vergne να έχουν φτάσει αυτό το όριο και το υπόλοιπο grid να ακολουθεί από κοντά με 4 ή 3 εξαρτήματα. Σε περίπτωση χρησιμοποίησης έκτου στοιχείου ξεκινάν οι ποινές, με το Spa και τη Monza που ακολουθούν στο πρόγραμμα, να ταλαιπωρούν ιδιαίτερα τους νέους υβριδικούς κινητήρες.
Οδηγός | Ομάδα | ICE | TC | MGU-K | MGU-H | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
S.Vettel | Red Bull | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 4 |
D.Ricciardo | Red Bull | 4 | 3 | 4 | 3 | 2 | 3 |
L.Hamilton | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
N.Rosberg | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
F.Alonso | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
K.Raikkonen | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 |
R.Grosjean | Lotus | 4 | 5 | 4 | 4 | 2 | 3 |
P.Maldonado | Lotus | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 |
J.Button | McLaren | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
K.Magnussen | McLaren | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
N.Hulkenberg | Force India | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
S.Perez | Force India | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
A.Sutil | Sauber | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 |
E.Gutierrez | Sauber | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
J.E.Vergne | Toro Rosso | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 |
D.Kvyat | Toro Rosso | 5 | 4 | 5 | 3 | 2 | 2 |
F.Massa | Williams | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
V.Bottas | Williams | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
J.Bianchi | Marussia | 4 | 4 | 3 | 4 | 2 | 4 |
A.Rossi | Marussia | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 |
A.Lotterer | Caterham | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
M.Ericsson | Caterham | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 | 3 |
ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας
TC: Υπερσυμπιεστής ES: Μπαταρίες
MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου
Μετά τις αλλαγές των οδηγών σε Marussia και Caterham, οι A.Lotterer και A.Rossi δεν ξεκινούν από την αρχή με τα εξαρτήματα του PU, αφού οι κανονισμοί για να προβλέψουν τέτοια ενδεχόμενα και πιθανές παρανομίες, αντιστοιχούν δυο μονοθέσια σε κάθε ομάδα, για όλη τη χρονιά, ανεξαρτήτως αλλαγών στο οδηγικό δίδυμο.
[Πηγη: FIA | Photo Copyrights: LAT Photographic]