Red Bull Ring, Spielberg, Austria.Sunday 22 June 2014.Felipe Massa, Williams FW36 Mercedes, leads Nico Rosberg, Mercedes F1 W05 Hybrid, Valterri Bottas, Williams FW36 Mercedes, Fernando Alonso, Ferrari F14T, and the rest of the field at the start.World Copyright: Glenn Dunbar/LAT Photographic.ref: Digital Image _W2Q1674

Φτάσαμε αισίως στο δωδέκατο γύρο του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 και με βάση τους νέους κανονισμούς θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τη “μάχη” των ποινών στο δεύτερο μισό. Κάθε μονοθέσιο έχει στη διάθεσή του 5 νέα εξαρτήματα, για κάθε κομμάτι του power unit, με τους Maldonado, Grosjean και Vergne να έχουν φτάσει αυτό το όριο και το υπόλοιπο grid να ακολουθεί από κοντά με 4 ή 3 εξαρτήματα. Σε περίπτωση χρησιμοποίησης έκτου στοιχείου ξεκινάν οι ποινές, με το Spa και τη Monza που ακολουθούν στο πρόγραμμα, να ταλαιπωρούν ιδιαίτερα τους νέους υβριδικούς κινητήρες.

Οδηγός Ομάδα ICE TC MGU-K MGU-H ES CE
S.Vettel Red Bull 4 4 4 4 2 4
D.Ricciardo Red Bull 4 3 4 3 2 3
L.Hamilton Mercedes 3 3 3 3 3 3
N.Rosberg Mercedes 3 3 3 3 2 3
F.Alonso Ferrari 3 3 3 3 3 4
K.Raikkonen Ferrari 3 3 3 4 4 3
R.Grosjean Lotus 4 5 4 4 2 3
P.Maldonado Lotus 5 5 5 5 3 3
J.Button McLaren 3 3 3 3 3 3
K.Magnussen McLaren 3 3 3 3 3 3
N.Hulkenberg Force India 3 3 3 3 2 2
S.Perez Force India 3 3 3 3 2 2
A.Sutil Sauber 4 4 4 4 4 3
E.Gutierrez Sauber 3 3 3 3 3 4
J.E.Vergne Toro Rosso 4 4 5 4 3 3
D.Kvyat Toro Rosso 5 4 5 3 2 2
F.Massa Williams 3 3 3 3 2 3
V.Bottas Williams 3 3 3 3 3 2
J.Bianchi Marussia 4 4 3 4 2 4
A.Rossi Marussia 4 4 4 4 3 4
A.Lotterer Caterham 3 3 3 3 3 4
M.Ericsson Caterham 4 4 3 3 2 3

ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας

TC: Υπερσυμπιεστής ES: Μπαταρίες

MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου

Μετά τις αλλαγές των οδηγών σε Marussia και Caterham, οι A.Lotterer και A.Rossi δεν ξεκινούν από την αρχή με τα εξαρτήματα του PU, αφού οι κανονισμοί για να προβλέψουν τέτοια ενδεχόμενα και πιθανές παρανομίες, αντιστοιχούν δυο μονοθέσια σε κάθε ομάδα, για όλη τη χρονιά, ανεξαρτήτως αλλαγών στο οδηγικό δίδυμο.

[Πηγη: FIA | Photo Copyrights: LAT Photographic]