Pat Fry

Ένα πρόβλημα λίγο πριν την εκκίνηση του Grand Prix στο Spa, στέρησε από το Fernando Alonso την ευκαιρία να πάρει κάτι πολύ καλύτερο από την έβδομη θέση ή την πέμπτη, για την οποία πάλευε στο τέλος του αγώνα. Ο Ισπανός κατάφερε να ξεκινήσει τον αναγνωριστικό του γύρο, όμως, το γεγονός πως οι μηχανικοί του βρίσκονταν στην πίστα με λιγότερα από 15 δευτερόλεπτα να απομένουν για το γύρο σχηματισμού, σήμαινε ποινή stop-and-go 5 δευτερολέπτων για τον αγώνα.

Ο Pat Fry, τεχνικός διευθυντής σασί της Ferrari, δήλωσε πως το πρόβλημα δεν ήταν στην F14 T, αλλά στην εξωτερική μπαταρία που χρησιμοποιούν στο grid, για να φορτίσουν εκείνες του μονοθεσίου. Έτσι, η Scuderia θα πρέπει να βελτιώσει τις διαδικασίες της, για να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον, που στοιχίζουν στην ομάδα.

Θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει περισσότερα ως ομάδα αυτό το Σαββατοκύριακο. Σαφώς, η ποινή του Fernando, εξαιτίας ενός προβλήματος με την φόρτιση από την εξωτερική μπαταρία που χρησιμοποιούμε στο grid, του κόστισε την ευκαιρία να παλέψει για μια θέση στο βάθρο και από αυτό το περιστατικό πρέπει να μάθουμε πως θα βελτιώσουμε τις διαδικασίες μας.

Ο Alonso δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα πως χωρίς την ποινή, θα μπορούσε να είχε βρεθεί στο βάθρο, κάτι με το οποίο συμφωνεί και ο επικεφαλής της ομάδας, Marco Mattiacci.

Δυστυχώς, ο αγώνας του Fernando οριοθετήθηκε από ένα πρόβλημα στην αρχή. Χωρίς αυτό, πιστεύω ακράδαντα ότι το βάθρο ήταν μέσα στις δυνατότητές του και ξέρουμε καλά ότι χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία. Αλλά, θα μάθουμε από αυτό το περιστατικό να δείχνουμε εμμονή στην προσοχή των διαδικασιών μας, καθώς προσπαθούμε να βελτιώσουμε την αξιοπιστία.

Η Scuderia έδειξε σημάδια ανάκαμψης στο Βέλγιο, πράγμα που επιβεβαίωσαν και οι οδηγοί της, όμως, η πολύ χαμηλή τελική ταχύτητα των κόκκινων μονοθεσίων, αναμένεται να δυσκολέψει τις προσπάθειες της ομάδας για το βάθρο, στον εντός έδρας αγώνα στην Ιταλία.