458 italia

Ferrari και V6 δεν είναι δύο λέξεις που μπορεί κάποιος να πει πως ακολουθεί η μία την άλλη, αλλά η Ferrari στη στροφή που κάνει στους turbo κινητήρες λόγω εκπομπών CO2, ετοιμάζει μια entry-level έκδοση της 458 η οποία θα φορά έναν twin-turbo V6 κινητήρα. Ο κινητήρας θα είναι χωρητικότητας 2,9 λίτρων και θα αποδίδει κοντά στα 500 άλογα με 610 Nm ροπής. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Κίνα, απαλλάσσοντας το από την βαριά φορολογία λόγω μικρής χωρητικότητας, με την μικρή 458 να συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο και να εκπέμπει λιγότερα από 200 γρ/χλμ CO2.

Οι τελευταίες φήμες θέλουν την Ferrari να παρουσιάζει την 458-T, την τουρμπάτη V8 458, όχι στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2015, αλλά στην έκθεση του Παρισιού τον ερχόμενο Οκτώβριο. Το μοντέλο θα παραμείνει στην αγορά έως το 2019 και θα φορά τον V8 3,8-λίτρων turbo κινητήρα, ο οποίος θα παράγει περίπου 670 άλογα, 100 περισσότερα από όσα παράγει σήμερα ο ατμοσφαιρικός V8 4,5 λίτρων. Τα επιπλέον άλογα, θα δίνουν τη δυνατότητα στη 458 να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 325 χλμ/ώρα.