2015-lamborghini-huracan-36-1500x1000

Την γνώμη μου για το 0-100 την έχω πει. Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, το θεωρώ “ελαττωματικό” ως μέτρο σύγκρισης και πιστεύω πως θα έπρεπε να αντικατασταθεί με μία μέτρηση πιο σχετική με την πραγματικότητα. Ευτυχώς ή δυστυχώς όμως, αυτή είναι η standard μέτρηση για οποιοδήποτε αυτοκίνητο και πρέπει να ασχολούμαστε με αυτό.

Μία από τις τελευταίες δοκιμές του Αμερικανικού Car & Driver, ήταν αυτή της Lamborghini Huracan στο Nardo Ring. Η δοκιμή, περιελάμβανε φυσικά το test του 0-100 και η επίδοση της “μικρής” Lambo, εξέπληξε πολλούς. Με τους δικούς του μετρητικούς μηχανισμούς, το C&D χρονομέτρησε την Huracan στα 2.5 δευτερόλεπτα. Χρόνος, ο οποίος είναι σημαντικά μικρότερος από τα 3.2 δευτερόλεπτα που δίνει η Lamborghini για το βασικό της μοντέλο! Το σημαντικό όμως, δεν είναι ότι ο χρόνος του C&D είναι ταχύτερος από αυτόν που δίνει επίσημα η Lambo. Το σημαντικό είναι ότι ο χρόνος που πέτυχε η Huracan, είναι ταχύτερος από αυτόν της Aventador! Την τελευταία φορά που το περιοδικό μέτρησε την μεγάλη Lamborghini, αυτή έπιασε τα 100 km/h από στάση σε 3.0 δευτερόλεπτα. Άλλα μέσα, έχουν μετρήσει την Aventador στα 2.8 (Motor Trend) και 2.7 (Road & Track), ενώ η Lambo, επίσημα, δίνει 2.9 δευτερόλεπτα.

Τι γίνεται λοιπόν; Άθελα της, υποτιμά η εταιρία το ίδιο της το αυτοκίνητο ή μήπως ενσυνείδητα δίνει πιο αργό χρόνο για να μην αμφισβητηθεί η αξία της Aventador; Υπάρχει η πιθανότητα η Lamborghini, να “κόλλησε” τις φημολογούμενες πρακτικές της Ferrari και να δίνει στον τύπο τα “καλά” αυτοκίνητα ή απλούστατα, η διαδικασία είναι αναξιόπιστη και δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις; Τα συμπεράσματα, δικά σου…