140201_new

Πρόσφατα διαβάσαμε για τις αλλαγές που θέλει να κάνει ο Marco Mattiacci στην κουλτούρα της Ferrari, αλλά και τη χαλάρωση που επιθυμεί στους αυστηρούς κανονισμούς για την εξέλιξη των PU. Πλέον, ο νέος επικεφαλής της Scuderia, αποκαλύπτει πως το πλάνο που θα φέρει ξανά τους κόκκινους στην κορυφή της Formula 1 είναι τριετές και απαιτεί αρκετές οργανωτικές αλλαγές.

Βρισκόμαστε ουσιαστικά στη δημιουργία μιας στρατηγικής για τα επόμενα τρία χρόνια, η οποία είναι μάλλον σίγουρο πως πρόκειται να επαναφέρει τη Ferrari πίσω στην κορυφή της Formula 1 και τις επιτυχίες. Αλλά τελικά, θέλουμε να οργανώσουμε την ομάδα με τέτοιο τρόπο, που λειτουργικά είναι πολύ διαφορετικός από το σημερινό.

Πιστεύω πως η Ferrari είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά, εμβληματικά franchises στον κόσμο. Μπροστά μας βρίσκονται πάρα πολλές ευκαιρίες, που πρόκειται να δημιουργήσουν εντυπωσιακή αξία (για τη μάρκα). Αλλά πρώτα, πρέπει να κατακτήσουμε ξανά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.


Η Scuderia έχει την ιστορία, τις εγκαταστάσεις και τους ανθρώπους για να πρωταγωνιστήσει ξανά στο σπορ και ο Mattiacci το γνωρίζει αυτό. Όμως, φέρνει σαν παράδειγμα τις Mercedes και Red Bull, που χρειάστηκαν χρόνο να φτάσουν στην κορυφή, αφού στη F1 τα πράγματα είναι αρκετά πολύπλοκα και πολύ δύσκολα, για να αλλάξουν μέσα σε μια νύχτα.

Είδατε πόσο χρόνο πήρε στη Mercedes για να φτάσει (σήμερα) εδώ. Είδατε πόσο πήρε στη Red Bull να πετύχει ό,τι πέτυχε. Έτσι, όπως είπα, πρόκειται να μας πάρει λίγο χρόνο. (Η F1) Δεν είναι ποδόσφαιρο: να αλλάξεις τον προπονητή και να αγοράσεις δύο παίκτες και να έχεις την ευκαιρία να κερδίσεις το πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς.

Υποθέτω ότι ξεκινάμε από μια αρκετά ισχυρή βάση, αφού διαθέτουμε σημαντικά περιουσιακά στοιχεία, κι έχουμε μια παράδοση. Τούτου λεχθέντος, πρέπει να βελτιώσουμε κάποιες στρατηγικές και κάποιες προκαταλήψεις πάνω στον τρόπο που δουλεύουμε. α αφαιρέσουμε) Τη βραχυπρόθεσμη προσέγγιση για τις αγωνιστικές δραστηριότητες, καθώς και για τις τεχνικές δραστηριότητες.

GP UNGHERIA F1/2014

Στη συνέχεια, ο Ιταλός τόνισε ξανά πως θέλει να αλλάξει την κουλτούρα αλληλοκατηγοριών που επικρατεί στο Maranello, ενώ δεν παρέλειψε να μοιράσει εξίσου το φταίξιμο, σε όλα τα τμήματα, για την εικόνα της F14 T.

Σε όλους τους οργανισμούς που έτρεξα στο παρελθόν, δεν ήταν τόσο σημαντική η ιεραρχία, όσο είναι σημαντικές οι ιδέες και είναι σημαντικό ο καθένας να ξέρει τι κάνει ο άλλος, επειδή πάντα μπορείς να παρουσιάσεις μια καλύτερη πρόταση και θα πρέπει να ξέρεις τι κάνει ο συνάδελφός σου στον άλλο τομέα. Έτσι, η επικοινωνία είναι το κλειδί.

Είναι σαφές ότι (ο κινητήρας) είναι ένας από τους τομείς που δεν είμαστε στην κορυφή και γι ‘αυτό είναι ένα από τα κύρια σημεία εστίασης. Αλλά δεν είναι καλό, όλο το πακέτο. Δεν είναι μόνο η αεροδυναμική, δεν είναι μόνο ο κινητήρας, δεν είναι μόνο το σασί, είναι όλο το πακέτο, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων στην ομάδα.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]