F1 - GRAND PRIX OF CHINA 2014

Από τα χείλη του Cyril Abiteboul, ακούσαμε για πρώτη φορά τη Renault να παραδέχεται πως η Red Bull είναι πλέον η εργοστασιακή ομάδα του Γάλλου προμηθευτή κινητήρων. Έως πρόσφατα, η Renault διατηρούσε καθεστώς ισονομίας ανάμεσα στις ομάδες που χρησιμοποιούν τους κινητήρες της, πλέον, όμως, αυτό έχει αλλάξει.

Από τα πρώτα κιόλας χειμερινά τεστ, ο Energy F1-2014 αντιμετώπισε προβλήματα απόδοσης και αξιοπιστίας. Η κατάσταση βελτιώθηκε σιγά-σιγά, αλλά για να φτάσει να διεκδικεί του χρόνου το πρωτάθλημα με αξιώσεις, έπρεπε να ληφθεί η απόφαση της εργοστασιακής υποστήριξης, μόνο σε μια ομάδα, επιβεβαιώνοντας τους φόβους για ομάδες πολλών ταχυτήτων, από τη στιγμή που το πρωτάθλημα στράφηκε ξανά στους κινητήρες.

Η Renault έχει προσπαθήσει τα τελευταία χρόνια να αντιμετωπίζει όλους τους πελάτες της με ισότητα. Από τη σκοπιά της Caterham, όπου εργαζόμουν πριν από ένα χρόνο, ήταν ωραία. Αλλά για την Red Bull ήταν αντιπαραγωγικό.

Τώρα, η εργοστασιακή ομάδα της Renault ονομάζεται Red Bull.

Αυτή η κίνηση φαίνεται πως ήταν, λίγο-πολύ, γνωστή στις ομάδες που προμηθεύονται PU από τη Renault, ωθώντας στην έξοδο πιθανότατα τη Lotus, που επέμενε για ισότητα μεταξύ των ομάδων. Σε ό,τι αφορά τα σενάρια εξαγοράς ή μεγαλύτερης εμπλοκής της Red Bull στο τμήμα κινητήρα της Renault, πλέον δεν υπάρχει κανένας λόγος για κάτι τέτοιο, με την Infiniti να αναλαμβάνει και μέρος της χρηματοδότησης του project.

Η Red Bull είναι κατασκευαστής σασί και σε αυτό θέλουν να επικεντρωθούν. Η ανάπτυξη ενός κινητήρα είναι ένα πολυσύνθετο έργο, για να δημιουργηθεί γρήγορα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι θα υπάρξει μια πολύ στενότερη ενσωμάτωση μεταξύ Red Bull και Renault.

Είμαστε στη διαδικασία της διανομής των καθηκόντων, όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα. Το ερώτημα είναι, πού μπορεί η Red Bull να μας βοηθήσει με τον καλύτερο τρόπο. Το σχέδιο θα πρέπει να αποφασιστεί το αργότερο μέχρι τον Οκτώβριο.

[Photo Copyrights: Renault Sport F1]