Schlumpfmuseum

Εξαιτίας της σύγχρονης ιστορίας της φίρμας αλλά και της πλειοψηφίας των μοντέλων του παρελθόντος, το όνομα Bugatti έχει γίνει συνώνυμο με την υπερβολή, την πολυτέλεια και την ταχύτητα.

Μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο όμως, ο Ettore Bugatti είχε στο μυαλό του κάτι πολύ διαφορετικό για την εταιρία του: το Type 68. Ο Bugatti είδε πως μετά τον πόλεμο δεν θα υπήρχε ανάγκη για χλιδή αλλά για προσιτή μεταφορά. Τα χρήματα, το μέταλλο και τα καύσιμα δεν θα ήταν σε αφθονία, οπότε ένα μικρό αυτοκίνητο με supercharged τετρακύλινδρο, 16-βάλβιδο κινητήρα 318 κ.εκ., και απόδοση 48 ίππων ήταν αυτό που θα χρειαζόταν ο κόσμος μετά μία τραγωδία όπως ο Β’ Π.Π.

Schlumpfmuseum seltene Fahrzeuge | Schlumpfmuseum

Δυστυχώς, μόλις μία Type 68 κατασκευάστηκε παρότι ο Bugatti είχε σχεδιάσει και μία coupe έκδοση του μοντέλου.

Υ.Γ. Η Type 68 πρέπει να είναι η μικρότερη και αργότερη Bugatti στην ιστορία της φίρμας με εξαίρεση την Type 52 ή Baby Bugatti που ήταν στην ουσία “παιδική”.