651718844-485622862014

Ίσως η μάχη που έχει επηρεαστεί περισσότερο από τις ενδοεπικοινωνίες και τη συνεχή παροχή πληροφοριών προς τους οδηγούς, είναι αυτή μεταξύ των οδηγών της Mercedes. Hamilton και Rosberg γνωρίζουν σε κάθε πίστα, σε κάθε στροφή και σε κάθε σημείο του αγώνα, τι ακριβώς κάνει ο teammate τους και πλέον θα πρέπει προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα. Πάντως, σε συνέντευξη που παραχώρησαν, τάχθηκαν υπέρ της συγκεκριμένης αλλαγής, που κάνει τους αγώνες πιο αγνούς, με το Hamilton να ελπίζει πως θα αποκομίσει πλεονέκτημα από αυτό.

Το ελπίζω (πως θα έχω πλεονέκτημα). Θυμάμαι από όταν ήμασταν στα καρτ, το καλύτερο πράγμα ήταν πως δεν είχες όλα τα δεδομένα ή τουλάχιστον δεν τα είχαμε εμείς. Έτσι, κανείς δεν μπορούσε ποτέ να δει πού ήμουν γρήγορος.

Ίσως αυτό να είναι περισσότερο ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, γιατί τώρα έχουμε τόσα πολλά στοιχεία και μπορείς να δεις τα πάντα, ό,τι κάνω, κάθε τρικ που έχω. Κάθε οδηγός σε κάθε ομάδα μπορεί να το δει αυτό από τον ομόσταυλό του, αλλά ελπίζουμε ότι αυτό είναι ένα βήμα προς (μια άλλη) κατεύθυνση.

Όταν είσαι έξω στην πίστα και προσπαθείς να προστατέψεις τα ελαστικά και να βρεις την τέλεια ισορροπία, μερικές φορές χάνεις λίγο χρόνο εδώ και εκεί και δεν είσαι πλήρως ενήμερος για αυτό. Έτσι, μερικές φορές ζητάς βοήθεια από τους μηχανικούς σου. Αλλά μου αρέσει που θα πρέπει να το κάνουμε μόνοι μας πλέον, όπως πίσω στις μέρες των καρτ.

100439508-234172382014

Ένα θέμα που τόνισε ο Nico Rosberg, είναι και το μανατζάρισμα του boost στις μάχες. Αφού, μέχρι τώρα, οι δυο τους ήξεραν πότε το χρησιμοποιούσε ο καθένας, χωρίς να μπορεί να αποκτήσει πλεονέκτημα ο οδηγός που επιτίθεται. Κάτι που ίσως να ανεβάσει περισσότερο την ένταση στις μάχες.

Νομίζω ότι μπορεί να κάνει πολύ πιο ενδιαφέροντα τα πράγματα. Μέχρι πριν λίγο καιρό, χρησιμοποιούσαμε ας πούμε το 100 τοις εκατό στην ενδοεπικοινωνία. Τώρα, επιτρέπεται να μου πουν (από τα pit) μόνο το 20 τοις εκατό. Γι ‘αυτό αποτελεί μια τεράστια αλλαγή.

Χθες βρισκόμουν όλη μέρα στον προσομοιωτή στο εργοστάσιο στο Brackley, εξασκώντας αυτές τις διαφορετικές διαδικασίες, γιατί πλέον θα πρέπει να θυμάμαι πολλά περισσότερα πράγματα. Αλλά πραγματικά πιστεύω ότι είναι καλή η αλλαγή.

Είναι στο χέρι μας να βεβαιωθούμε ότι θα φτάσουμε στο τέλος του αγώνα με το καύσιμο. Είναι στο χέρι μας να διασφαλίσουμε ότι θα μαχόμαστε με τις θέσεις στο boost και πράγματα όπως αυτό. Για παράδειγμα, υπήρχε μια κούρσα νωρίτερα στη σεζόν, όπου ήμουν πίσω από το Lewis και προσπαθούσα να προσπεράσω. Κι οι μηχανικοί του έκαναν τρομερή δουλειά, επειδή κάθε φορά που ανέβαζα το boost μου, του το έλεγαν και στη συνέχεια έκανε κι εκείνος το ίδιο. Γι ‘αυτό και ήμασταν πάντα στην ίδια θέση με το boost και γι’ αυτό δεν μπορούσα να κάνω τη διαφορά.

Θα μπορούσε να είναι το Μπαχρέιν ή η Βαρκελώνη, ή ακόμη και τα δύο.

234847532-45222642014

Ερωτώμενος αν αυτό του στέρησε τη νίκη, ο Rosberg απάντησε ξεκάθαρα πως όχι, λέγοντας παράλληλα πως οι νέοι κανονισμοί θα δώσουν περισσότερη έμφαση στην καθαρή, αγνή, οδήγηση και τη στρατηγική, πράγμα με το οποίο συμφωνεί και ο Lewis.

Κατά κάποιο τρόπο, αυτό καθιστά τα πράγματα πιο δύσκολα, όπως για παράδειγμα τη στρατηγική του κινητήρα και όλα αυτά τα διαφορετικά πράγματα. Πώς μπορούμε να γνωρίζουμε ποια στρατηγική πρέπει να χρησιμοποιήσουμε;

Πρόκειται να είναι πολύ σημαντικό το να βρισκόμαστε στην ίδια στρατηγική πάντα, επειδή υπήρξαν μια-δυο φορές όπου ο Nico ήταν σε διαφορετική στρατηγική από μένα. Αυτό σου δίνει είτε περισσότερη, είτε λιγότερη δύναμη και αυτά τα πράγματα μπορούν να σε φέρουν σε μειονεκτική θέση.

Έτσι, εφόσον δεν υπάρχουν προβλήματα σε αυτό τον τομέα, τα υπόλοιπα θα τα καταφέρουμε.

Διαβάζοντας τις δηλώσεις των πιλότων της Mercedes, πιστεύεις πως το θέαμα θα βελτιωθεί και πως θα αλλάξουν οι ισορροπίες μεταξύ κάποιων teammate ή πως η αλλαγή αυτή δεν θα γίνει ιδιαίτερα αισθητή;

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team]