ferrari

Με ένα έγγραφο 3 σελίδων, που περιέχει πάνω από 50 σημεία, ο Charlie Whiting ξεκαθάρισε στους ανθρώπους των ομάδων τι μπορούν και δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν στις ενδοεπικοινωνίες. Αρχικά, έγινε γνωστό πως οποιοδήποτε κωδικοποιημένο μήνυμα θα θεωρείται παράνομο, με τις ομάδες να τιμωρούνται άμεσα, χωρίς προειδοποιήσεις.

Για τις παραβάσεις αντίπαλων συνδυασμών, η ομοσπονδία έδωσε το πράσινο φως και οι ομάδες θα μπορούν να ενημερώνουν τους πιλότους τους για αυτές. Έτσι, συνομιλίες όπως αυτές των Alonso-Vettel με τις Ferrari-Red Bull στη Βρετανία, θα παραμείνουν στο μενού.

Σε ό,τι αφορά τα θέματα ασφαλείας με τη φθορά των ελαστικών, η FIA επέμεινε στη θέση της, τονίζοντας πως η ομάδα μπορεί να συζητά με τον οδηγό τη στρατηγική, τον αριθμό των γύρων που έκανε κάποιος αντίπαλος με συγκεκριμένη γόμα, τις γόμες που θα χρησιμοποιηθούν, το γύρο του pit-stop, καθώς και αν υπάρχει κάποιο κλατάρισμα, αλλά όχι την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα ελαστικά. Μια τέτοια πληροφορία μπορεί να έρθει μονόδρομα, αποκλειστικά από τον οδηγό προς τα pit.

Μηνύματα που παρέχουν ενημερώσεις σχετικά με την πίεση των ελαστικών και τις θερμοκρασίες αυτών ή προειδοποιήσεις για φθορά των φρένων και τις θερμοκρασίες τους, επίσης έχουν απαγορευθεί, αλλά αυτά τα συγκεκριμένα σημεία θα επιβληθούν από το μεθεπόμενο Grand Prix, στην Ιαπωνία. Ενδείξεις για τα ελαστικά και τα φρένα θα μπορούν να φαίνονται στο ταμπλό του τιμονιού των μονοθεσίων, όπως ένας μετρητής καυσίμου σε ένα αυτοκίνητο δρόμου”.

Τέλος, όπως είχαμε αναφέρει, ο οδηγός δεν μπορεί να ξέρει που χάνει ή κερδίζει σε σχέση με κάποιον αντίπαλό του. Θα μπορεί όμως να μαθαίνει τους δικούς του επιμέρους χρόνους στα τρία χρονομετρημένα κομμάτια, το γυρολόγιό του καθώς και αυτό των άλλων οδηγών, αλλά και τη διαφορά του από κάποιο μονοθέσιο.

Οι απαγορεύσεις ισχύουν τόσο για τα μηνύματα μέσω ασυρμάτου, όσο και για αυτά από τις πινακίδες των οδηγών.