Toto Wolff

Αρχικά, η FIA είχε σκοπό να πραγματοποιήσει μεγάλες απαγορεύσεις στις ενδοεπικοινωνίες, από τη Σιγκαπούρη κιόλας. Έπειτα τις τροποποίησε και στη συνέχεια έκανε ένα μεγάλο βήμα πίσω, λιγοστεύοντας κατά πολύ την παράνομη λίστα, επισημαίνοντας πως το αρχικό σχέδιο θα εφαρμοστεί στο 100 τοις εκατό από το 2015.

Έτσι, ο κόσμος μπερδεύτηκε ακόμη περισσότερο και οι ομάδες άρχισαν να κατηγορούν η μια την άλλη για κωδικοποιημένα μηνύματα προς τους οδηγούς. Μέσα σε όλα αυτά, προστέθηκαν και τα σημαντικά προβλήματα του Nico Rosberg, ο οποίος εξαιτίας θέματος στην καλωδίωση της W05 δεν έπαιρνε καθόλου δεδομένα από το τιμόνι του. Πλέον, έχοντας “εμπειρία” πάνω στο θέμα, ο Toto Wolff ζητάει από την ομοσπονδία να αναθεωρήσει την απόφασή της, ειδικά για το 2015.

Υπήρξαν πολλές στιγμές όπου συζητήσαμε αν αυτό που λέγαμε ήταν ακόμα μέσα σε ό,τι επιτρέπεται. Οπότε, πιστεύω πως υπάρχουν μερικά μηνύματα που χρειάζονται περισσότερες διευκρινήσεις. Εάν (η απαγόρευση) είχε εκτελεστεί όπως είχε αρχικά προταθεί, θα ήταν ένας εφιάλτης!

Μπορείτε να φανταστείτε στην κατάστασή μας (με το Rosberg) να μην είμαστε σε θέση να δώσουμε μηνύματα προς τους οδηγούς; Πώς θέλουν να επικοινωνήσουμε με έναν οδηγό του οποίου το τιμόνι δεν του δείχνει τίποτα πια; Επίσης, αποτελεί θέμα ασφάλειας.

Ίσως ο αγώνας της Σιγκαπούρης, με όλα τα συστατικά του, να πρέπει να συνυπολογιστεί στις όποιες μελλοντικές αποφάσεις σχετικά με τα μηνύματα της ενδοεπικοινωνίας. Νομίζω πως ο Charlie (Whiting) και η FIA έχουν συνειδητοποιήσει ότι αυτό χρειάζεται επανεξέταση και είμαι σίγουρος ότι, στο τέλος, κάτι καλό θα βγει από αυτό.