Επίσημο: Fiat Doblo 2015

Σχετικά άρθρα

2015-fiat-doblo-presented-at-iaa-commerical-vehicles-show-photo-gallery_1

Η δεύτερη γενιά του Fiat Doblo κλείνει σχεδόν 5 χρόνια στην αγορά και χρειαζόταν μία ανανέωση ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό. Αυτό ακριβώς έκανε η Fiat που παρουσίασε του 2015 Doblo στο IAA Commercial Vehicles Show στο Ανόβερο.

2015-fiat-doblo-presented-at-iaa-commerical-vehicles-show-photo-gallery_5

Το νέο Doblo, έχει νέα μάσκα εμπρός που το διαφοροποιεί σημαντικά από το προ-facelift μοντέλο ενώ στο πίσω μέρος, η σημαντικότερη αλλαγή, εντοπίζεται στα φωτιστικά σώματα. Αποτέλεσμα της ανανέωσης, είναι ένα φρέσκο και χαρακτηριστικό look που “περιβάλλει” ένα γνώριμο σχήμα.

2015-fiat-doblo-presented-at-iaa-commerical-vehicles-show-photo-gallery_4

Οι πωλήσεις του νέου Doblo θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2015, με το μοντέλο να είναι διαθέσιμο με διάφορους τετρακύλινδρους, turbo κινητήρες. Από τον 1300άρη MultiJet turbodiesel των 75 ή 90 ίππων και 200 Nm ροπής, τον 1600άρη με τα 100 ή 105 άλογα και τα 290 Nm ροπής και τον δίλιτρο MultiJet των 135 ίππων και 350 Nm ροπής. Όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες, θα προσφέρονται ο 1400άρης με 95 άλογα και 127 Nm, ο 1400άρης T-Jet με 120 ίππους και 206 Nm και ένας επίσης 1400άρης T-Jet με δυνατότητα κατανάλωσης βενζίνης ή μεθανίου.

Τέλος, το ανανεωμένο Fiat Doblo θα είναι διαθέσιμο σε 4 αμαξώματα: Carbo, Combi, Truck και Flatbed ενώ η Ιταλική εταιρία ανακοίνωσε πως όποιος χρειάζεται την επιπλέον πρόσφυση θα μπορεί να εξοπλίζει το Doblo του με το σύστημα Traction+. Περισσότερες πληροφορίες, στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η Fiat Professional στην έκθεση αυτοκινήτου IAA 2014 στο Ανόβερο

Η 65η έκδοση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Ανόβερο, της πιο σημαντικής έκθεσης για τα επαγγελματικά και βιομηχανικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, πραγματοποιείται από τις 25 Σεπτεμβρίου έως τις 2 Οκτωβρίου. Η Έκθεση θα φέρει στη γερμανική πόλη πολλούς επαγγελματίες και τους μεγαλύτερους κατασκευαστές. Εκεί φυσικά θα βρίσκεται και η Fiat Chrysler Automobiles με τη μάρκα της Fiat Professional. Η Fiat Professional πάντοτε έπαιζε κομβικό ρόλο στις πωλήσεις των ελαφρών επαγγελματικών στη γερμανική αγορά, ως η κορυφαία εισαγόμενη μάρκα.

Στο Ανόβερο η Fiat Professional εκθέτει 17 οχήματα, με ειδική εστίαση στο νέο Ducato και στην παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Doblò. Το αστέρι της έκθεσης φυσικά θα είναι το νέο Doblò, το οποίο αποτελεί την τέταρτη γενιά ενός αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε από κάθε άποψη για να προσφέρει την πλήρη αίσθηση ενός επαγγελματικού αυτοκινήτου, όχι απλά ενός μικρού βαν αλλά ενός γενναιόδωρου ελαφρού επαγγελματικού που μπορεί να ανταποκριθεί σε όλες τις επαγγελματικές αποστολές και σε διαφορετικά σενάρια εργασίας. Το νέο μοντέλο θα αποκαλυφθεί στο Ανόβερο, σε παγκόσμια πρεμιέρα, με την πρώτη μέρα να είναι αφιερωμένη στον διεθνή Τύπο, ενώ οι πρώτες φωτογραφίες θα είναι διαθέσιμες στο website: http://fiatprofessionalpress.com.

Το νέο Doblò προσφέρει πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό και εξωτερικό, τη δυνατότητα 3 καθισμάτων, αυξημένη ροπή κατά 40% και εξακολουθεί να προσφέρει το καλύτερο κράτημα και την καλύτερη οδηγική άνεση στην κατηγορία του χάρη στην bi-link ανάρτηση και στον ιδεώδη χώρο φόρτωσης και όγκο φόρτωσης. Επιπρόσθετα, η γκάμα του επεκτείνεται χάρη στην έκδοση “EcoJet”, η οποία συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση και μειωμένα κόστη. Όλα αυτά προσφέρουν στον πελάτη περισσότερη αξία.

Διαθέσιμη για τις αρχές του 2015, η γκάμα του νέου Doblò περιλαμβάνει τέσσερα αμαξώματα ανάλογα με την αγορά (Cargo, Combi, Truck και Flatbed), 2 διαστάσεις ύψους και 2 μήκη μεταξονίου. Συνολικά περίπου 200 διαφορετικά σασί και περισσότερες από 1.000 πιθανές εκδόσεις και λύσεις δηλαδή.

Έξι μοντέλα του νέου Doblò θα βρίσκονται στο Σαλόνι. Δυο Cargo (L1H1) με κινητήρα τον 1.3 MultiJet II (75 HP και 90 HP, ο τελευταίος στην έκδοση EcoJet), ένα Cargo Maxi (L2H1) με τον 100 HP 1.6 MultiJet II, ένα Cargo XL (L2H2) με τον 90 HP 1.6 MultiJet II κι ένα Combi (L1H1) 120 HP 1.4 Natural Power.

Υπάρχει επίσης χώρος και για το νέο Ducato, την τελευταία εξέλιξη στα bestseller της Fiat το οποίο προσφέρει μια σειρά από καινοτομίες, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες των πελατών, με περισσότερη τεχνολογία, αυξημένη αποδοτικότητα και καλύτερη αξία.

Το νέο Doblò
Διαθέσιμο σε 80 χώρες σε όλο τον κόσμο, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η Βόρεια Αμερική όπου το αυτοκίνητο ονομάζεται Promaster City με τα σήματα της μάρκας RAM, το νέο Doblò έχει γίνει ένα παγκόσμιο όχημα – όπως ακριβώς το νέο Ducato. Ως διάδοχος ενός κορυφαίου μοντέλου – πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες το έχουν επιλέξει από το 2000 έως σήμερα – το νέο Doblò αποσκοπεί στην παγίωση της ηγετικής θέσης στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 25% της συνολικής αγοράς επαγγελματικών στην Ευρώπη.

Το μοντέλο συνδυάζει την κατανάλωση και τα επίπεδα ρύπων ενός αυτοκινήτου κατηγορίας B με την άνεση ενός μεσαίου σεντάν, τις διαστάσεις ενός μικρού βαν και το χώρο φόρτωσης ενός βαν της μεγάλης κατηγορίας. Άλλωστε, αυτό το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε ως ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο από κάθε άποψη, όχι απλά ως ένα μικρό βαν αλλά ως ένα γενναιόδωρο ελαφρό επαγγελματικό. Το νέο Doblò προσφέρει την μεγαλύτερη γκάμα στην κατηγορία του, διαθέτοντας 4 επιλογές αμαξωμάτων (Cargo, Combi, Trucks και Flatbeds), 2 ύψη και 2 μήκη.

Το νέο επαγγελματικό της Fiat Professional είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Το νέο καπό ταιριάζει όμορφα με την κυρτή οροφή και κάνει το αυτοκίνητο πιο σύγχρονο και διακριτικό μπροστά, όπως και οι νέοι προφυλακτήρες και η μεγαλύτερη εμπρός μάσκα, τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα που τονίζουν την οριζόντια ροή της σιλουέτας. Στο εσωτερικό, το νέο Doblò ξεχωρίζει για τον εντελώς ανανεωμένο χώρο επιβατών, συμπεριλαμβάνοντας το ταμπλό, τις ταπετσαρίες, το τιμόνι, τα γραφικά του πίνακα οργάνων και τα πάνελ των θυρών.

Το νέο αυτό στιλ προσφέρει την απόλυτη λειτουργικότητα που, μαζί με τα ανώτερα επίπεδα επιδόσεων, είναι τα δυο κεντρικά σημεία στα οποία επικεντρώθηκαν οι σχεδιαστές του νέου Doblò. Συγκεκριμένα, η έννοια της λειτουργικότητας αποδεικνύεται στο νέο πολυ-λειτουργικό ενιαίο εμπρός κάθισμα που παρέχει 3 θέσεις και κρύβει ένα πρακτικό και πλούσιο αποθηκευτικό χώρο κάτω από αυτό. Επιπλέον, η πλάτη της μεσαίας θέσης μπορεί να αναδιπλωθεί και να χρησιμοποιηθεί ως υποβραχιόνιο ή πρακτικός χώρος για ένα έγγραφο, ενώ το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί επίσης να αναδιπλωθεί για τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων και να χρησιμοποιηθούν τα μεγάλα άγκιστρα συγκράτησης στο πίσω μέρος του καθίσματος.

Άλλες λειτουργικές λύσεις περιλαμβάνουν τους ηλεκτρικούς καθρέφτες και τον υπολογιστή ταξιδιού, με Bluetooth και θύρες USB/AUX. Μαζί βέβαια με το Uconnect system με έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών, που περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης και ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB).

Η λειτουργικότητα είναι εμφανής και στο χώρο φόρτωσης, όπως αποδεικνύει το κανονικό σχήμα του, οι εργονομικές λαβές, καθώς και το άνοιγμα κατά 180° των πίσω θυρών, που παρέχει εύκολη και άνετη πρόσβαση στο εσωτερικό. Χωρίς να ξεχνάμε ότι το όχημα είναι κατάλληλο για όλα τα είδη χρήσης, δεδομένου ότι μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως 1 τόνο και μπορεί να υπερηφανεύεται για όγκο φόρτωσης έως και πάνω από 5 m3 στην έκδοση XL.

Στον τομέα των επιδόσεων, το νέο επαγγελματικό όχημα παραμένει στη χρήση της ανεξάρτητης Bi-link πίσω ανάρτησης, η οποία προσφέρει απόλυτη άνεση και καλό κράτημα σε όλες τις συνθήκες, ανεξαρτήτως φορτίου. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τη στρατηγική “one mission – one engine” της Fiat Professional, οι κινητήρες του νέου Doblò εγγυώνται κορυφαία απόδοση ανάλογα με τις διαφορετικές επαγγελματικές ανάγκες και τύπους χρήσης, ενώ κατακτά την κορυφή της κατηγορίας σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση και χαμηλούς ρύπους με τον 1.4 TurboJet dual fuel (βενζίνη/μεθάνιο).

Για τους πετρελαιοκινητήρες τούρμπο 1,3 και 1,6 λίτρων, η ροπή είναι ενισχυμένη: αυτό μεταφράζεται σε αύξηση αυτής της τάξης του 40% στις χαμηλές στροφές στον κινητήρα 1.3 MJet προσφέροντας κατά συνέπεια μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτερο χρόνο απόκρισης του κινητήρα. Οι κινητήρες 90 HP 1.3 MultiJet II και ο 105 HP 1.6 MultiJet II είναι επίσης διαθέσιμοι στην έκδοση “EcoJet” και προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους, χάρη στο σύστημα Start&Stop, τα ελαστικά μειωμένης αντίστασης τριβής, το λιπαντικό χαμηλού ιξώδους, τον «έξυπνο» εναλλάκτη, την αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής και το αεροδυναμικό πακέτο, επιτυγχάνοντας κατανάλωση 4,4 l/100km και εκπομπές CO2 115 g/km.

Επίσης είναι διαθέσιμο το σύστημα Traction+ που εγγυάται κορυφαία πρόσφυση και σε εδάφη με μειωμένη τριβή χωρίς να αυξάνονται τα τρέχοντα κόστη (όπως σε συστήματα 4×4). Τέλος, οι επιδόσεις έχουν ενισχυθεί και στο πεδίο της ακουστικής, χάρη στις ειδικές ηχομονωτικές λύσεις που επιλέχθηκαν για το θάλαμο επιβατών, οι οποίες καθιστούν δυνατό να επιτευχθεί μια μέση μείωση της τάξης των 3dB στο θόρυβο της καμπίνας.

Η γκάμα κινητήρων του νέου Doblò περιλαμβάνει έξι turbodiesel – 1.3 MultiJet II (75 και 90 HP) 200 Nm , 1.6 MultiJet II (100 και 105 HP) 290 Nm, 90 HP 1.6 MultiJet II 200 Nm με σειριακό κιβώτιο και 135 HP 2.0 MultiJet II 320 Nm – και τρεις κινητήρες βενζίνης: 95 HP 1.4 127 Nm, 120 HP 1.4 TurboJet 206 Nm και 120 HP 1.4 TurboJet 206 Nm dual fuel (βενζίνη/μεθάνιο). Όλοι οι diesel, προδιαγραφών Euro 5+, προσφέρουν μεγαλύτερη οδηγική ικανοποίηση, εξαιρετικές επιδόσεις, ησυχία στη λειτουργία τους, χαμηλά κόστη, αξιοπιστία και φιλικότητα στο περιβάλλον. Οι κινητήρες βενζίνης ικανοποιούν ήδη τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.

Στον τομέα της ασφάλειας, το αυτοκίνητο προσφέρει εξαιρετικό κράτημα χάρη στις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις που διαθέτει, όπως το ABS με EBD, ESC με ASR, HBA (Hydraulic Brake Assist) και Hill-Holder. Οι εμπρός και οι πλευρικοί αερόσακοι, που προστατεύουν κεφάλι και στήθος, μαζί με την ένδειξη πίεσης των ελαστικών, ολοκληρώνουν το πακέτο ασφάλειας.

Όπως και οι προηγούμενες γενιές, το νέο Doblò θα παράγεται στο εργοστάσιο Tofaş στην Bursa της Τουρκίας, ένα από τα καλύτερα εργοστάσια αυτοκινήτων στον κόσμο, όπως αποδεικνύει το Χρυσό Μετάλλιο που κέρδισε σε διαγωνισμό αξιολόγησης από την World Class Manufacturing.

Νέο Ducato
Το νέο Fiat Ducato αποτελεί την τελευταία εξέλιξη ενός μπεστ σέλερ που στις 5 γενιές του εδώ και 33 χρόνια έχει συσσωρεύσει διεθνή βραβεία και εμπορικές επιτυχίες, όπως αποδεικνύουν οι περισσότερες από 2,6 εκατομμύρια πωλήσεις του από το 1981. Αναλαμβάνοντας τον πρωταγωνιστικό του ρόλο, το νέο μοντέλο υιοθετεί ακόμη περισσότερες τεχνολογίες προς όφελος των αναγκών του καταναλωτή, ικανοποιώντας κάθε πιθανή ζήτηση με αφοπλιστικό τρόπο, επενδύοντας σε τομείς που καθορίζουν την ευκολία χρήσης στη καθημερινότητα.

Στη διάρκεια αυτών των χρόνων το Fiat Ducato πέρασε τα ευρωπαϊκά σύνορα για να φτάσει στη Ρωσία, τη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία. Αυτήν τη στιγμή πωλείται σε περισσότερες από 80 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβάνοντας και τη Βόρειο Αμερική, όπου έχει φέτος πρωταγωνιστικό ρόλο στο πλαίσιο της μάρκας RAM. Το Fiat Ducato είναι ένα «παγκόσμιο» αυτοκίνητο, που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της Fiat Chrysler Automobiles στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Το νέο εξωτερικό στιλ είναι το αποτέλεσμα μιας προηγμένης σχεδίασης η οποία, συνδυασμένη με την αντίληψη ενός πραγματικού ελαφρού επαγγελματικού, αποπνέει λειτουργικότητα, ασφάλεια, ποιότητα, αποτελεσματικότητα και στιβαρότητα. Το νέο αυτοκίνητο της Fiat Professional εξελίσσει ακόμα περισσότερο την αντίληψη της «σχεδίασης που συνδέεται με τη λειτουργικότητα», που χαρακτήριζε πάντα το μοντέλο. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που προσφέρει η νέα γενιά και μπορούν να κάνουν μοναδικό το κάθε αυτοκίνητο που βγαίνει από την παραγωγή, ανάλογα με την επιθυμία κάθε πελάτη, είναι 2 διαφορετικά χρώματα για τη «γρίλια», προστατευτική «ποδιά», νέες ζάντες 16”, νέα εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και μπροστινός προφυλακτήρας που αποτελείται από 3 τμήματα για μείωση του κόστους επισκευών.

Το νέο Ducato προσφέρει 3 διαφορετικά εσωτερικά -Classic, Tecno and Lounge- με αυξανόμενα επίπεδα πολυτέλειας και κομψότητας και χαρακτηρίζεται από τα νέα καθίσματα που προσφέρουν κορυφαία άνεση και από τη νέα ποτηροθήκη στην κεντρική κονσόλα. Το νέο Ducato είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτεισε όλες τις εκδόσεις της σειράς την υποδοχή πολλαπλών λειτουργιών (Multifunction Support) στο μέσο το ταμπλό, η οποία είναι συμβατή με όλες τις φορητές συσκευές, όπως έξυπνα κινητά και ταμπλέτες,ενώ μπορεί ακόμα να συγκρατήσει και τα απλά μπλοκ με χαρτί. Άλλωστε το εσωτερικό του νέου μοντέλου είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει κορυφαία άνεση στην οδήγηση, αλλά και στους επιβάτες του. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες χαρίζουν κορυφαία ορατότητα στον οδηγό και στους επιβάτες, ενώ τα καθίσματα φροντίζουν να κρατάνε ξεκούραστους τους επιβαίνοντες ανεξαρτήτως χιλιομέτρων που περιλαμβάνει η διαδρομή τους.

Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο τα χαρακτηριστικά της στιβαρότητας και της αξιοπιστίας έχουν ενισχυθεί ακόμα περισσότερο, χάρη στην τεχνογνωσία της Fiat Professional και την εμπειρία που αποκτήθηκε από τις εξαγωγές και τις δοκιμές του Ducato σε όλο τον κόσμo. Σήμερα περισσότερο παρά ποτέ το Ducato απευθύνεται στην παγκόσμια αγορά και πρέπει να αποδείξει την αξία του σε πολλά διαφορετικά περιβάλλοντα, πολύ απαιτητικά σε ορισμένες περιπτώσεις. Η στιβαρότητα και η αξιοπιστία του έχουν βελτιωθεί χάρη στην ενίσχυση του αμαξώματος, τη βελτίωση του συστήματος πέδησης και την αύξηση της διάρκειας ζωής της ανάρτησης και του συμπλέκτη. Το νέο Ducato έχει το καλύτερο μικτό βάρος (μέχρι 4,4 τόνοι). Πιο συγκριμένα το βάρος στον πίσω άξονα μπορεί να φτάσει μέχρι τους 2,5 τόνους ενώ στον εμπρός τους 2,1 κάτι το οποίο το κατατάσσει κορυφαίο στην κατηγορία των οχημάτων «μονού πίσω τροχού».

Το νέο Ducato κάνει ένα ακόμα βήμα προς τη βελτίωση της απόδοσης και τη μείωση του κόστους χρήσης. Αυτή η μείωση ήταν μία απαίτηση όλων των πελατών και η δουλειά που έγινε στα υλικά και τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου επέτρεψε την αντιστάθμιση της αύξησης του βάρους που προκάλεσε η ενίσχυση του αμαξώματος με τη μείωση του μη φερόμενου βάρους (μέχρι 20 κιλά στα πλαίσια chassis cabs). Χάρη στη τη χρήση ειδικών υλικών, όπως το σύνθετο υλικό της πίσω ανάρτησης -είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία που προσφέρει κάτι τέτοιο- υπήρξε μία επιπλέον μείωση του βάρους κατά 15 κιλά. Το χαμηλότερο βάρος συνεπάγεται μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, ανεξαρτήτως του κινητήρα που χρησιμοποιείται.

Το νέο Ducato προσφέρει τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση στην κατηγορία: μέχρι 5,8 λίτρα/100 χλμ. και 158 g/km CO2 στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη και στην αναβαθμισμένη γκάμα των κινητήρων MultiJet II προδιαγραφών Euro 5+, που επιβεβαιώνει τη στρατηγική «μία αποστολή-ένας κινητήρας» της Fiat Professional: Τον 2.0 MultiJet 115 HP με ροπή 280 Nm (κιβώτιο 5 ταχυτήτων), τον 2.3 MultiJet 130 HP με ροπή 320 Nm (κιβώτιο 6 ταχυτήτων), τον 2.3 MultiJet 150 HP με ροπή 350 Nm (κιβώτιο 6 ταχυτήτων) και τον 3.0 MultiJet 180 HP με ροπή 400 Nm (κιβώτιο 6 ταχυτήτων). Το κιβώτιο Comfort Matic είναι διαθέσιμο με τους κινητήρες MultiJet 2.3 και 3.0, με βελτιωμένη ρύθμιση για να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης και χρήσης του αυτοκινήτου.

Για πρόσθετη μείωση της κατανάλωσης το νέο Ducato προσφέρει τρεις ακόμα τεχνολογίες: το αυτοματοποιημένο κιβώτιο Comfort Matic, που προσφέρει μείωση της κατανάλωσης μέχρι 5% και πρόσθετη οδηγική άνεση, το σύστημα Start & Stop (διαθέσιμο με τους κινητήρες 2.3 MultiJet 130 και 150 HP) που μειώνει την κατανάλωση μέχρι και κατά 15% στις αστικές διαδρομές και το νέο δείκτη αλλαγής ταχύτητας που βοηθάει τον οδηγό να βελτιστοποιεί το στιλ οδήγησης, προτείνοντάς του την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο για εξοικονόμηση καυσίμου. Η μακροζωία, η στιβαρότητα και οι αύξηση της υπολειμματικής αξίας που αυτές συνεπάγονται, σε συνδυασμό με την αποδοτική λειτουργία, το χαμηλό κόστος χρήσης και τη μείωση των τιμών των ανταλλακτικών, επιτρέπουν στο νέο Ducato να προσφέρει από τα χαμηλότερα κόστη συντήρησης και επισκευών. Κάτι που συμβάλλει στη βελτίωση του «συνολικού κόστους ιδιοκτησίας», δηλαδή του συνολικού κόστους από την αγορά μέχρι τη μεταπώληση του αυτοκινήτου.

Το νέο Ducato έχει επίσης τα καλύτερα διαπιστευτήρια σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο υψηλής τεχνολογίας που διαθέτει, χάρη στα κορυφαία συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, καθώς και τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Για παράδειγμα, στάνταρ σε όλη τη γκάμα είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), συμπληρωμένο με σύστημα αποφυγής ανατροπής, σύστημα ανίχνευσης φορτίου και κέντρου βάρους (LAC), Hill Holder, σύστημα αντιολίσθησης (ASR) και ηλεκτρονική υποβοήθηση φρεναρίσματος (EBA).

Επιπλέον, για την εξασφάλιση μεγαλύτερης ευελιξίας και βελτίωση της οδηγικής άνεσης, το σύστημα Servotronic προσφέρεται στάνταρ με τους κινητήρες MultiJet 2.3 and 3.0, ενώ προαιρετικά διατίθενται επιπλέον οδηγικά βοηθήματα, όπως Traction+ με Hill Descent Control. Το “Traction+” βελτιώνει το κράτημα σε έδαφος με χαμηλή πρόσφυση (π.χ. όταν ο ένας τροχός ακουμπάει σε λάσπη ή χιόνι), χωρίς το πρόσθετο κόστος και βάρος που συνεπάγονται π.χ. τα συστήματα 4×4, ενώ το Hill Descent Control ενεργοποιείται σε απότομες κατηφόρες, διατηρώντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου κάτω από ένα προκαθορισμένο όριο με τη βοήθεια του ESC.

Εξελίξεις υπάρχουν επίσης στον τομέα των συστημάτων πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, με το νέο μοντέλο να προσφέρει στάνταρ τεχνολογία Bluetooth και MP3 player σε όλα τα διαθέσιμα ραδιόφωνα, μέχρι την κορυφαία έκδοση της γκάμας που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 5”, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης και ψηφιακό ραδιόφωνο.

Το νέο όχημα της Fiat Professional προσφέρει την ευρύτερη γκάμα με μπροστινή κίνηση στην αγορά: αρκεί να τονίσουμε ότι, συνδυάζοντας τις διάφορες λύσεις σε ό,τι αφορά το αμάξωμα, τον κινητήρα και τα μηχανικά μέρη, προκύπτουν 10.000 παραλλαγές επαγγελματικών αυτοκινήτων, οχημάτων μεταφοράς επιβατών και βάσεων για μετατροπές. Στη γκάμα των βαν, μπορεί κανείς να διαλέξει ανάμεσα σε 18 διαφορετικά επίπεδα μεταφοράς φορτίου από 8 μέχρι 17 m³, με την καλύτερη αποτελεσματικότητα στην κατηγορία. Επιπλέον το νέο Ducato είναι διαθέσιμο σε 4 μήκη και 3 ύψη για τα βαν και 6 μήκη για τα πλαίσια (chassis cabs).

[/learn_more]

ΠηγήFiat

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί το Fiat 500L του Πάπα Φραγκίσκου

Το Σεπτέμβριο του 2015 ο Πάπας Φραγκίσκος όταν επισκέφτηκε τις Η.Π.Α, δεν είχε επιλέξει κάποιο θωρακισμένο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, αλλά ένα ταπεινό...

Η Fiat εξετάζει να προσθέσει υβριδική έκδοση στο 500e

Τα σημάδια της επιβράδυνσης της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ολοένα και πληθαίνουν, κάτι που φέρνει πολλές εταιρίες στην επανεξέταση της στρατηγικής τους και την...

Η Fiat παρουσιάζει το 500 Tributo Trepiuno

Πριν ακριβώς 20 χρόνια και στην πρεμιέρα της έκθεσης της Γενεύης του 2004, η Fiat παρουσίασε στο περίπτερο της το Trepiuno, ένα concept που...

H Fiat μετονομάζει το τωρινό Panda σε Pandina

Με τον ερχομό του νέου Panda να πλησιάζει η Fiat ανακοίνωσε σήμερα πως μετονομάζει την υπάρχουσα γενιά του μοντέλου σε Pandina, αφού θα συνεχίσει...