15694866912_e8f6afb3c4_h

Το πιθανότερο είναι να μην γνωρίζεις την ύπαρξη αυτής της Ferrari. Thomassima διαβάζεις και αναρωτιέσαι. Βγήκε ποτέ ένα τέτοιο αυτοκίνητο από το Μαρανέλο και δεν έχεις δει, διαβάσει ή ακούσει κάτι γι’αυτή; Δεν είσαι ο μοναδικός, γι’αυτό πάμε να μάθουμε παρέα την ιστορία του.

Ας ξεκαθαρίσουμε αρχικά το θέμα. Το αυτοκίνητο δεν αποτελεί επίσημη δημιουργία της Ferrari. Δημιουργός του είναι ο Tom Meade, ένας Αμερικάνος συλλέκτης που πλέον έχει φύγει από τη ζωή, που κατάφερε μάλιστα να πάρει την έγκριση του ίδιου του Enzo Ferrari ώστε η Thomassima να φορά σήμα της Ferrari.

Ο Meade πήρε το σασί μιας 250 GT και ξεκίνησε την σχεδίαση του αυτοκινήτου το 1962 και μετά από δύο πρωτότυπα (Thomassima I και Thomassima II), το 1969 στην έκθεση του Τορίνο παρουσίασε την τελική εκδοχή του, το Thomassima III. Στην ανάπτυξη και στην σχεδίαση του, ο Meade ζήτησε και πήρε τη βοήθεια του μηχανικού Aurelio Bertocchi, ο οποίος τον σύστησε στον Medardo Fantuzzi, ιδιοκτήτη της Carrozzeria Fantuzzi.

Ο σχεδιασμός του το λιγότερο που μπορεί να χαρακτηριστεί είναι μυώδες, και ίσως αρκετοί τον βρουν παράξενο. Με έντονες καμπύλες, και φωτιστικά σώματα που θυμίζουν κάτι από Alfa Romeo 33 Stradale, η Ferrari Thomassima διαθέτει gullwing πόρτες, μεγάλες εισαγωγές στα φτερά και εξατμίσεις βγαλμένες στο πλάι. Το αυτοκίνητο σήμερα βρίσκεται στο μουσείο της Ferrari.