Καμία πρόοδος στην F1 ως προς την εξέλιξη των PU και το οικονομικό

Σχετικά άρθρα

Lauda-Wolff-Ecclestone-Horner

Η χθεσινή ήταν άλλη μια σημαντική ημέρα, ως προς τις διαπραγματεύσεις στις οποίες βρίσκονται οι ομάδες και ο Bernie Ecclestone. Ξεκινώντας με το ζήτημα της απελευθέρωσης της εξέλιξης των power units, η Mercedes αντέδρασε ξανά, αντιπροτείνοντας λιγότερους από τους μισούς “βαθμούς εξέλιξης” (tokens) από όσους ζητούσαν οι αντίπαλοί της για να χρησιμοποιηθούν τον ερχόμενο Ιούλιο, με αποτέλεσμα η πρόταση να απορριφθεί -προσωρινά- εντελώς. Ο Toto Wolff δήλωσε επί του θέματος:

Προσφέραμε ένα μικρό συμβιβασμό, ο οποίος πιστεύουμε πως δεν πρόκειται να αλλάξει τις προδιαγραφές (των PU) και την τιμή για τους πελάτες.

Πιστεύουμε πως αυτό που είναι σημαντικό στο σημερινό περιβάλλον, είναι το να μην αυξήσουμε το κόστος για κανέναν, τις μικρότερες ομάδες ή τις πελατειακές. Αλλά αυτό δεν έγινε δεκτό.

Δεν είμαι σίγουρος πως αυτό είναι το τέλος. Ίσως θα υπάρξουν νέες συζητήσεις ή θα συνεχιστούν οι ίδιες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Γερμανικού AMuS, Ferrari και Renault σκέφτονται πλέον να πιέσουν προς μια ριζική αλλαγή για το 2016, που δεν θα χρειαστεί ομοφωνία αλλά πλειοψηφία, την παντελή ελευθερία στην εξέλιξη των power units. Αυτό δεν αρέσει προφανώς στην Mercedes, με τον Wolff να χαρακτηρίζει μια πιθανή κίνηση ως ανεύθυνη και ηλίθια, αλλά ούτε και στον επικεφαλής της Lotus, Gerard Lopez, ο οποίος ξέρει καλά πως κάτι τέτοιο μπορεί να σκοτώσει τις μικρότερες ομάδες.

2012 Spanish Grand Prix - Sunday

Το γεγονός είναι ότι με το νέο (V6) κινητήρα, ο οποίος από τεχνολογικής άποψης είναι ένα υπέροχο πράγμα, οι δαπάνες πέρασαν όλες στις ομάδες. Αν ξεπαγώσουμε τους κινητήρες τώρα, που είναι το επόμενο θέμα που έρχεται…

Στο τέλος της ημέρας, η μη λήψη αποφάσεων είχε άμεσο αντίκτυπο στο άθλημα τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με δύο ομάδες να εξαφανίζονται.

Από την δική του πλευρά, ο Bernie Ecclestone τονίζει πως η F1 δεν βρίσκεται σε κρίση, ενώ δεσμεύτηκε για μια ακόμη φορά πως θα βοηθήσει τις μικρότερες ομάδες, οι οποίες λαμβάνουν σημαντικά μικρότερο μερίδιο των εσόδων σε σχέση με τις 4-5 μεγάλες. Πάντως, ο Vijay Mallya δεν φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος στις δηλώσεις του.

Motor Racing - Formula One World Championship - Hungarian Grand Prix - Practice Day - Budapest, Hungary

Είναι απίθανο να σημειωθεί πρόοδος σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Οπότε, (ο Ecclestone) πηγαίνει πίσω στο Λονδίνο, για να μιλήσει με τον Donald (MacKenzie, συμπρόεδρο της CVC) και τη CVC. Αυτό μας είπε.

Ο ίδιος αναγνωρίζει ότι οι τρεις μικρότερες ομάδες χρειάζονται περισσότερα χρήματα, με τη μία ή την άλλη μορφή. Του παρουσιάσαμε την περίπτωση μας, είπε ότι θα μιλήσει με τον Donald και θα μας ενημερώσει.

Τα έχω ακούσει ξανά αυτά, αλλά η μόνη επιλογή είναι να περιμένουμε και να παρακολουθούμε.

Σύμμαχος των μικρότερων ομάδων σε αυτή την προσπάθεια, συνεχίζει να είναι και η Mercedes, με τον Toto Wolff να συμπληρώνει πως:

Θα πρέπει να έχεις πάντα τη Formula 1 στο μυαλό και έχουμε ευθύνη απέναντι στο ίδιο το σπορ. Δεν μπορείς να έχεις μια στενή οπτική για την προσωπική σου κατάσταση, γιατί είμαστε όλοι εδώ για να αποδίδουμε καλύτερα και να παράγουμε τα καλύτερα αποτελέσματα. Θα πρέπει να συμβουλεύεσαι την κοινή λογική για τη γενική οικονομική και εμπορική κατάσταση της F1, για όλες τις ομάδες.

[Πηγές: AMuS, F1 Zone, Autosport, GMM | Photo Copyrights: LAT Photographic]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...