141017624KR083_European_F1_

Οι συζητήσεις για την απελευθέρωση των κινητήρων μπορεί να μην απέδωσαν όσα θα ήθελαν οι Ferrari και Red Bull, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται. Ενώ πρέπει να υπάρξει ομοφωνία για την αλλαγή των κανονισμών για το 2015, απαιτείται απλά πλειοψηφία για την αλλαγή των κανονισμών από το 2016 και μετά. Αυτό θα αποφέρει πολλά περισσότερα έξοδα, σύμφωνα με τον Christian Horner.

Νομίζω πως αυτή είναι η μόνη λύση, γιατί με πλειοψηφία μπορούν να αλλάξουν οι κανόνες του 2016, 2017 και 2018. Οπότε θα πρέπει να υπομείνουμε σε ένα δύσκολο 2015 για “ξεπάγωμα” το 2016, 2017 και 2018, το οποίο είναι γελοίο. Θα καταλήξουμε να ξοδεύουμε όλοι περισσότερα χρήματα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αυτό που πρέπει να γίνει, είναι να επιτραπεί σε Renault, Ferrari και Honda να κλείσουν τη ψαλίδα (από τη Mercedes).

Toto_Wolff-Mercedes_GP-Singapore-2014

Ο Horner εξέφρασε και τη δυσαρέσκειά του για τον τρόπο με τον οποίο διαπραγματεύεται η Mercedes. Η Γερμανική ομάδα φαίνεται πως απέρριψε, εκτός των άλλων, και την πρόταση των υπολοίπων κατασκευαστών για παράταση ενός μήνα μέχρι το νέο “πάγωμα” της φετινής εξέλιξης. Είναι γνωστό πως ο Toto Wolff αλλάζει συχνά τα όσα λέει μπροστά στις κάμερες, αλλά σύμφωνα με τον Horner το ίδιο κάνει και μακριά από αυτές.

Είναι εκνευριστικό γιατί καθόμαστε και μιλάμε, φεύγουμε νομίζοντας ότι έχουμε συμφωνήσει κάτι και μετά αυτό αλλάζει. Είναι μια γελοία κατάσταση για την οποία δεν μπορούμε να βρούμε λύση και δεν γνωρίζω τι θα γίνει.

Με τις μικρές ομάδες να προτιμούν τους V8 κινητήρες και τον Bernie Ecclestone να έχει δηλώσει αρκετές φορές την αντιπάθειά του για τους V6 Turbo, υπάρχουν και φήμες για πιθανή επιστροφή των V8. Φυσικά κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο, ειδικά τώρα που επιστρέφει η Honda έχοντας κάνει τεράστιες επενδύσεις, αλλά και με τον Niki Lauda να δηλώνει:

Αν επιστρέψουν οι V8, η Mercedes θα φύγει.