takata airbag 2

Η Takata και οι προβληματικοί αερόσακοι της, έχουν κάνει πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να βρίσκονται σε έναν αγώνα μαζί με την Takata, για να ετοιμάσουν κοντά στους 32 εκατ. νέους αερόσακους. Η BMW φαίνεται πως έχει αποφασίσει να βοηθήσει την Takata να τις ετοιμάσει γρηγορότερα νέους αερόσακους, βοηθώντας της να κατασκευάζει αερόσακους επί Γερμανικού εδάφους.

Επί του παρόντος, η Takata κατασκευάζει τους αερόσακους στο εργοστάσιό της στο Monclova του Μεξικό, ενώ διαθέτει ακόμη ένα εργοστάσιο στο Φράιμπεργκ της Γερμανίας, αλλά επειδή αυτό δεν είναι εξοπλισμένο με τα μηχανήματα που απαιτούνται για τη κατασκευή των συγκεκριμένων αερόσακων, η BMW θα εξοπλίσει το εργοστάσιο αυτό με δύο νέες γραμμές παραγωγής που θα κατασκευάζουν -μονάχα για τα μοντέλα της- νέους αερόσακους.

takata 3

Η Takata σήμερα κατασκευάζει 200 αερόσακους την ώρα σε κάθε γραμμή παραγωγής, και με μόλις 2 γραμμές σε χρήση, σημαίνει πως με τον σημερινό ρυθμό, είναι σε θέση να κατασκευάσει 1 εκατ. αερόσακους μέσα σε διάστημα πέντε μηνών. Φαντάσου λοιπόν πόσο χρόνο χρειάζεται για να κατασκευάσει 32 εκατ. αερόσακους, όσα δηλαδή είναι και τα αυτοκίνητα που ανακάλεσαν οι εταιρίες.

Οι Ιάπωνες της Takata αναζητούν τρόπους που θα τους βοηθήσουν να ενισχύσουν την παραγωγική ικανότητα τους, με την BMW να μην είναι ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που έχει κάνει προτάσεις βοήθειας στην Takata.

takata airbag

Μέσα σε αυτόν τον κυκεώνα, η Γερουσία των Η.Π.Α, που εξετάζει το θέμα για να διαπιστώσει το αν η Takata ηθελημένα έκρυψε πληροφορίες που θα μπορούσαν να μετριάσουν τις ανακλήσεις, άκουσε χθες τον αντιπρόεδρο της Takata, Hiroshi Shimizu, να ζητά συγνώμη για τα προβλήματα και τις επιπτώσεις που δημιούργησαν οι αερόσακοι της, με την Ford και την GM να εξακολουθούν να εμπιστεύονται την Takata και να κλείνουν νέες εμπορικές συμφωνίες με τους Ιάπωνες. Ο λόγος δεν είναι συναισθηματικός, αλλά το γεγονός πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες υποστηρίζουν πως θα τους έπαιρνε έναν χρόνο ή και περισσότερο για να συνεργαστούν με νέο προμηθευτή αερόσακων.