gm logo brands mary barra

Η GM δεν θέλει να βρεθεί ξανά στη θέση που βρέθηκε φέτος, όπου ανακάλεσε περισσότερα από 30 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως, με την Mary Barra, την CEO της, να ανακοινώνει μια νέα στρατηγική, την Speak Up For Safety, μέρος της οποίας θέλει την GM να αναζητά στο διαδίκτυο σε social media, forums, blogs κτλ, παράπονα από ιδιοκτήτες των μοντέλων της.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δημιουργήσει μια ομάδα η οποία έχει επωμιστεί να ξεψαχνίζει τα social media και τα forums σε όλο το internet για να βρίσκει ανθρώπους που παραπονιούνται για την ποιότητα και πιθανές βλάβες των μοντέλων της. Εκτός από την αναζήτηση στο internet, η GM θα δίνει πλέον μεγαλύτερη σημασία στις καταγγελίες που γίνονται στους αντιπροσώπους της. Η GM έχει ήδη προβεί σε μια ανάκληση που εντόπισε μέσω τους προγράμματος “Speak Up For Safety”. Πρόκειται για το πρόβλημα στην αντλία καυσίμου που οδήγησε στην ανάκληση 10.005 CTS- V και STS-V.

H General Motors δεν είναι η μοναδική εταιρία που κοιτά τα social media για να εντοπίσει βλάβες των μοντέλων της, μιας τόσο το Chrysler Group, όσο και η Toyota τρέχουν παρόμοια προγράμματα.