lexus_0

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο επικεφαλής της Lexus Ευρώπης, Alain Uyttenhoven, δήλωσε πως παγκόσμια, οι τρεις μεγάλες premium εταιρίες είναι αδύνατο να νικηθούν οπότε η Ιαπωνική εταιρία πρέπει να αρκεστεί στην τέταρτη θέση ή αλλιώς, σε μία θέση “best of the rest”.

Τα τελευταία χρόνια, η πορεία της Lexus έχει σκαμπανεβάσματα. Από τα 518.000 αυτοκίνητα που πούλησε το 2007, πριν η κρίση χτυπήσει πρακτικά όλες τις χώρες του πλανήτη και πριν το tsunami που χτύπησε την Ιαπωνία και ανάγκασε σε προσωρινή παύση της παραγωγής σε πολλά εργοστάσια, η Lexus επανέκαμψε μόλις το 2013, πουλώντας 523.00 αυτοκίνητα και θέτοντας νέο προσωπικό ρεκόρ. Τώρα όμως, ο Uyttenhoven ισχυρίζεται πως η μάρκα “έχει ξεπεράσει την φάση της εφηβείας” και αφού έχει καθιερωθεί για τα ποιοτικά αυτοκίνητα της, την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, ήρθε η ώρα να προσθέσει συναίσθημα. Αυτό σημαίνει πολλά όπως έχουμε ξαναπεί, τόσο για τον σχεδιασμό, όσο και για τις προοπτικές προσθήκης sport μοντέλων στην γκάμα της.

Όσον αφορά την κατεύθυνση στην οποία θα κινηθεί η Lexus όσον αφορά τον περιορισμό των ρύπων, ο Uyttenhoven είπε πως δεν έχει σκοπό να πουλήσει diesel αφού το κόστος του να κάνεις έναν πετρελαιοκινητήρα λιγότερο ρυπογόνο θα αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον, παρασύροντας φυσικά και την τιμή για τον πελάτη. Εστίαση στα υβριδικά λοιπόν έτσι ώστε να επιτευχθεί ο στόχος των 99 gr/km μέχρι το 2020.