RECALL-monitor-air-bag1

Αν λέγαμε ότι η υπόθεση με τους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata έχει πλήξει –τόσο οικονομικά όσο και από πλευράς image- τους κατασκευαστές, θα ήμαστε πολύ επιεικείς. Και σαν να μην έφταναν τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η κατάσταση στους κατασκευαστές, βλέπουν και την Takata να μην έχει ιδιαίτερη διάθεση να εντοπίσει το πρόβλημα και να φτάσει στην αιτία του.

Γι’ αυτό ίσως, όπως αναφέρουν τα τελευταία δημοσιεύματα, αρκετοί κατασκευαστές προγραμματίζουν να συναντηθούν στο Detroit για να ξεκινήσουν μία οργανωμένη προσπάθεια που θα βάλει ένα τέλος στην πολύκροτη υπόθεση. Η πρόταση έγινε από την Toyota και φαίνεται πως εκπρόσωποι της Honda, της Chrysler, της Ford, της Nissan, της Subaru, της Mitsubishi, της Mazda και της BMW θα παρευρεθούν στη συνάντηση. Δεν έχει γίνει γνωστό το ποια ακριβώς στελέχη θα παρουσιαστούν από την κάθε εταιρία αλλά μία πηγή αναφέρει πως τα τμήματα Ποιότητας και Engineering από κάθε εταιρία θα δώσουν το παρόν.

Δεν μπορούμε να βασιστούμε στην Takata για να βρει την αιτία

Δήλωνε προ ημερών ο CEO της Honda, Takanobu Ito και περιττό να αναφέρω την σημασία μίας τέτοιας δήλωσης από τον CEO μίας εταιρίας σαν την Toyota. Προφανώς, αν κρίνουμε από την αντίδραση και των άλλων εταιριών, το συναίσθημα είναι αμοιβαίο για όλους και η Takata δεν φαίνεται να δραστηριοποιείται ώστε να βρεθεί διέξοδος. Εν τω μεταξύ, τόσο οι Αμερικανοί νομοθέτες όσο και η NHTSA πιέζουν την Ιαπωνική εταιρία χωρίς όμως ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Και όλα αυτά, ενώ 5 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους, αρκετοί περισσότεροι έχουν τραυματιστεί και περισσότερα από 13 εκατομμύρια οχήματα έχουν ανακληθεί, με τις Ιαπωνικές εταιρίες να ανακοινώνουν πως επεκτείνουν την ανάκληση των μοντέλων τους λόγω των ελαττωματικών αερόσακων της Takata. Η Toyota ανακάλεσε επιπλέον 185.000 στην Ιαπωνία, καθώς και 5.000 στη Κίνα.