Aston Martin DB10

Το 2013 η Aston Martin πούλησε 4.200 αυτοκίνητα, χάνοντας 32 εκατ. ευρώ, με την βρετανική εταιρία θέλοντας να βγει από την ύφεση, αναζητά φρέσκο χρήμα που απαιτείται για την ανάπτυξη νέων μοντέλων. Τη περίοδο αυτή, η AM αναζητά επενδυτές για να μαζέψει ένα σεβαστό κεφάλαιο. Για να το πετύχει αυτό θα εκδώσει νέες μετοχές και ομόλογα, ενώ επεκτείνει το σχέδιο ανάκαμψης της κατά τρία χρόνια, μέχρι το 2020.

Το αρχικό χρονοδιάγραμμα ήθελε την Aston Martin να γίνει κερδοφόρα έως το 2017, αλλά οι Βρετανοί είδαν πως δεν είναι εφικτό. Έτσι βρίσκονται στην αναζήτηση από 126 έως 189 εκατ. ευρώ που θα τα χρησιμοποιήσουν για την ανάπτυξη ενός SUV, ενός πολυτελούς sedan και υβριδικών μοντέλων.

Η Aston Martin τον Μάρτιο του 2015, στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, θα ανακοινώσει πως έως το 2020 θέλει να πουλά 10.000 αυτοκίνητα, με το 75% εξ’αυτών να προέρχονται από τα σπορ μοντέλα της. Τη περίοδο αυτή η Aston Martin έχει ως προτεραιότητα να επενδύσει σωστά τα 500 εκατ. λίρες για τη δημιουργία της νέας πλατφόρμας που ετοιμάζει η οποία θα φιλοξενήσει τους AMG κινητήρες. Πάνω σε αυτή τη πλατφόρμα  θα κατασκευαστεί αρχικά το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Aston Martin DB9 και θα φορά τον twin-turbo 4.0-λίτρων V8 κινητήρα της AMG GT.