Eolab-3

Η Renault τη περίοδο αυτή εργάζεται πάνω σε ένα πρωτότυπο, που για την ώρα έχει την ονομασία “Value Up.” Το πρωτότυπο θα ζυγίζει μόλις 830 κιλά, χάρη στη χρήση ανθεκτικών, ελαφριών υλικών, όπως το μπαμπού.

Το μήκος του πρωτότυπου θα φτάνει τα 3,8 μέτρα, ώστε να είναι μεγαλύτερο από το Twingo, αλλά μικρότερο από το Clio. Κίνηση θα παίρνει από έναν τρικύλινδρο 1.000αρη βενζινοκινητήρα που θα εκπέμπει λιγότερο από 100 γρ/χλμ CO2, ενώ στα σχέδια των Γάλλων είναι και μια πράσινη παραλλαγή του, με plug-in υβριδικό κινητήρα που θα εκπέμπει μόλις 45 γρ/χλμ CO2.

Το πρωτότυπο θα μας δείχνει το πως θα μοιάζει ένα μοντέλο παραγωγής, που θα τεθεί απέναντι από το super πετυχημένο όπως φανερώνουν οι πωλήσεις του, Citroen C4 Cactus. Το πρωτότυπο διαθέτει μεγάλα παράθυρα που εκτείνονται στις πόρτες, με τις πίσω πόρτες να ανοίγουν ανάποδα. Στο εσωτερικό οι επιβάτες θα κάθονται πάνω σε πάγκους, τα πλαίσια των πορτών θα είναι από μπαμπού, με τα περισσότερα κουμπιά να έχουν αντικατασταθεί από μια μεγάλη οθόνη αφής που εξαπλώνεται σε όλο το ταμπλό. Αυτή έχει διαστάσεις 76 εκατοστά x 17 εκατοστά και αποτελείται από δύο LCD οθόνες 7″, με την μια να αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και την άλλη να καλύπτει το υπόλοιπο ταμπλό, προβάλλοντας τα δεδομένα του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.