pdir1164PHi_j0228.JPG

Το 2014 σε λιγότερο από 10 ημέρες θα αποτελεί παρελθόν και η χρονιά που αφήνουμε σιγά-σιγά, θα μείνει στην ιστορία ως η χρονιά των περισσότερων ανακλήσεων. Το προηγούμενο ρεκόρ είχε σημειωθεί το 2004, όταν τότε είχαν ανακληθεί 30,8 εκατ. αυτοκίνητα, αλλά φέτος, το κοντέρ θα σταματήσει κοντά στα 60,5 εκατ. ανακλήσεις αυτοκινήτων!

Οι προβληματικές μίζες της GM, οι ελαττωματικοί αερόσακοι της Takata και οι άλλες ανακλήσεις, έχουν κοστίσει εκατοντάδες εκατομμύρια στις αυτοκινητοβιομηχανίες, που εκτός από λιγότερα χρήματα στους λογαριασμούς τους, έχουν να αντιμετωπίσουν και την πληγωμένη εικόνα που αφήνουν στο πέρασμά τους οι ανακλήσεις των μοντέλων τους.

Μιας που αναφέρθηκα στην GM και στην Takata, μάθε και την είδηση που κυκλοφόρησε σήμερα και αναφέρει πως η GM έχει σχεδιάσει ήδη ένα πλάνο με το πως θα κινηθεί, στη περίπτωση εκείνη, που η Takata δεν είναι σε θέση να τις προμηθεύσει εγκαίρως τους αερόσακους που απαιτούνται για να τους τοποθετήσει στα αυτοκίνητα της που φορούν τους ελαττωματικούς αερόσακους της. Το σχέδιο είναι απλό. Έχει προσεγγίσει τους ανταγωνιστές της Takata, TRW και Autoliv, τους έχει δώσει τις προδιαγραφές των αερόσακων της, και αυτές, αν χρειαστεί, θα κατασκευάσουν για λογαριασμό της GM, τους αερόσακους.