bmw-i3-coupe-391

Κάποιοι από τους φορτιστές που έχουν εγκατασταθεί στο i3 και πωλούνται μέχρι στιγμής στις ΗΠΑ, χωρίς ακόμα να έχει αποκλειστεί ότι αφορούν και τον υπόλοιπο κόσμο, έχουν εμφανίσει πρόβλημα δυσλειτουργίας μετά από λίγα λεπτά, όταν χρησιμοποιούν επίπεδου 2 σταθμούς φόρτισης.

Το BMW i3 μπορεί να φορτιστεί από μια ποικιλία από πρίζες. Οι σταθμοί φόρτισης επίπεδου 1 είναι εκείνοι που τροφοδοτούν τις μπαταρίες με 110V, κάτι που μεταφράζεται σε αργό ρυθμό φόρτισης. Οι επιπέδου 2 είναι αυτοί που χρησιμοποιούνται ώστε να φορτιστούν πλήρως οι μπαταρίες του i3 σε 3,5 ώρες. Οι συγκεκριμένοι σταθμοί φόρτισης χρησιμοποιούν 220-240 Volts, κάτι που μεταφράζεται σε τροφοδότηση περίπου 7-7,4 kW ανά ώρα στις μπαταρίες του γερμανικού αυτοκινήτου.

i3

Ωστόσο, υπάρχει ένα πρόβλημα με το λεγόμενο KLE ή διαφορετικά τον onboard φορτιστή του οχήματος, που τροφοδοτεί την ενέργεια στα κελιά της μπαταρίας του αυτοκινήτου, κάτι που θα αφήσει τους ιδιοκτήτες στα κρύα του λουτρού. Μια ενημέρωση του λογισμικού από την BMW έλυσε εν μέρει το πρόβλημα, αλλά όχι όπως θα περίμενε κανείς. Αυτό που πραγματικά έκανε ήταν να περιορίσει το ποσοστό φόρτισης σε περίπου 4 kW ανά ώρα, που ουσιαστικά σήμαινε ότι όλα τα οχήματα θα είχαν αρκετά πιο αργή φόρτιση, ώστε να προστατευθούν τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου. rΜερικοί ιδιοκτήτες έμαθαν τι πραγματικά κάνει η ενημερωμένη έκδοση λογισμικού και ανέβαλαν το “κατέβασμα” της για όσο χρονικό διάστημα μπορούσαν, με κίνδυνο να βλάψουν τη KLE τους. Τώρα, η BMW θα αντικαταστήσει τα ελαττωματικά εξαρτήματα, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να επαναφορτίζουν τα αυτοκίνητά τους όσο το δυνατόν γρηγορότερα.