F1 - JEREZ F1 TESTS 2014

Η κατάσταση αναφορικά με τα power unit της Formula 1 παραμένει δύσκολη. Άλλοι πιέζουν για παραμονή των όσων προαποφασίστηκαν, άλλοι θέλουν περισσότερες ελευθερίες, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο -έστω και μικρό- να επιστρέψουμε σε παλαιότερης μορφής μονάδες.

Πρόσφατα, ο Toto Wolff δήλωσε πως η Renault δεν θέλει μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, κάτι που ερχόταν σε αντίθεση με τον Christian Horner και τη Red Bull, δηλαδή την εργοστασιακή ομάδα του Γάλλου κατασκευαστή. Τώρα, μέσα από τα λεγόμενα του Remi Taffin, φαίνεται πως η Renault όντως δεν επιδιώκει αλλαγές επί των σημερινών PU, κάνοντας λόγο για σταδιακή μείωση του κόστους.

Οι κανονισμοί είναι φτιαγμένοι με τέτοιο τρόπο, που το κόστος θα μειωθεί σταδιακά. Νομίζω ότι η κριτική που υπάρχει, δεν είναι για τους κανονισμούς κατά τη διάρκεια των επόμενων έξι ή επτά χρόνων, αλλά για το φετινό κόστος. Όλοι κοιτούν ένα παράθυρο το οποίο δεν είναι στο σωστό μέγεθος, οπότε ο κανονισμός έχει οριστεί για αυτό τον χρονικό ορίζοντα και εμείς κοιτάμε το πρώτο έτος, το οποίο είναι προφανώς το πιο κοστοβόρο.

Βέβαια, το πρωτάθλημα της F1 έγινε ξανά πρωτάθλημα κινητήρων και όταν η τεχνολογία είναι τόσο νέα, ακόμη κι αν δεν βλέπουμε εμείς την εξέλιξη εντός της σεζόν, αυτή δεν σημαίνει πως σταματά. Οι ομάδες εξελίσσουν διαρκώς τα power unit μέσα στη χρονιά, επενδύοντας τα μεγαλύτερα μέρη του budget σε αυτό, χωρίς να μπορούν να τα δοκιμάσουν ή να τα αναβαθμίσουν, παρά μόνο σε ένα μικρό χρονικό διάστημα πριν την έναρξη της σεζόν.

[Photo Copyrights: DPPI]