maybach-landaulet-concept-interior-with-granite-trim-photo-229280-s-1280x782

Για μισό λεπτό, αυτό δεν είναι μάρκα! Ναι φίλε αναγνώστη, το γνωρίζω. Απ’ όσο γνωρίζω, δύο εταιρίες –πλέον μία και ένα sub brand- πρόσφεραν ως extra αυτό το αντισυμβατικό υλικό. Ξέχνα το ξύλο και ξέχνα τα ανθρακονήματα. Αν θέλεις να είσαι σε ένα πραγματικό περιβάλλον πολυτέλειας, τότε θέλεις γρανίτη και μέχρι στιγμής –αν κάνω λάθος μπορείς να με διορθώσεις- μόνο η Mercedes-Benz και η Maybach έχουν τολμήσει να στο προσφέρουν.

Η πρώτη, το είχε ως επιλογή στο Designo “πρόγραμμα” όπου έναντι σχεδόν $2.500, ένα “φιλέτο” γρανίτη, πάχους ενός χιλιοστού, μπορούσε να αντικαταστήσει το πλαστικό, το αλουμίνιο ή το ξύλο σε κάποια σημεία της καμπίνας. Η Maybach όμως το προσέφερε σε 3 διαφορετικά πακέτα, με το φθηνότερο να κοστίζει περισσότερα από $60.000… Αν μη τι άλλου είναι πρωτότυπο και με το βάρος μίας Maybach να πλησιάζει αυτό ενός μεγάλου πλοίου, δεν νομίζω ότι επηρέαζε ιδιαίτερα την οδική συμπεριφορά ή την οικονομία καυσίμου!