McLaren

Το μόνο σίγουρο ήταν πως η Honda δεν θα έμενε με σταυρωμένα χέρια έπειτα από την απόφαση της FIA να μην της επιτρέψει να εξελίξει το power unit της μέσα στο 2015, τη στιγμή που οι τρεις αντίπαλοί της θα μπορούν να το κάνουν. Στην σημείωση που έστειλε ο Charlie Whiting στις ομάδες, ανέφερε πως είναι ακριβοδίκαιο για έναν νέο κατασκευαστή που ομολογκάρει το πρώτο PU του, να ισχύσουν οι περσινοί κανόνες εξέλιξης που αντιμετώπισαν οι Ferrari, Renault και Mercedes.

Πρακτικά, αυτό αφήνει τη Honda με το ίδιο PU καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, αφού οι αλλαγές που επιτρέπονταν πέρυσι μέσα στο πρωτάθλημα ήταν πολύ μικρής κλίμακας και μόνο προς όφελος του κόστους, της ασφάλειας ή της κατανάλωσης. Σύμφωνα με το BBC, τα στελέχη του Ιάπωνα κατασκευαστή έχουν αρνηθεί να κάνουν δηλώσεις επί του θέματος, με την Honda να συναντάει τη FIA την ερχόμενη εβδομάδα, για να συζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα.

Σήμερα στη Γενεύη, ο Bernie Ecclestone θα συναντηθεί με εκπροσώπους των 4 κατασκευαστών κινητήρων, ώστε να εξεταστεί η εισαγωγή ενός νέου, πιο δυνατού, πιο θορυβώδη και πιο φθηνού κινητήρα, κάτι που μάλλον στην παρούσα φάση είναι δύσκολο να αλλάξει. Σύμφωνα με πληροφορίες του AMuS, ο Βρετανός θέλει πιο επιθετικά στην εμφάνιση μονοθέσια, που θα είναι δύσκολα στο τιμόνι και θεαματικά στο μάτι.