Eric Boullier

Τον τελευταίο καιρό φαίνεται πως η ιστορική McLaren θέλει να κρατάει σε αγωνία τα εκατομμύρια των φίλων της ανά τον κόσμο. Έτσι, μετά από το σίριαλ για το οδηγικό της δίδυμο του 2015, η ομάδα κρατάει κλειστά τα χαρτιά της στο θέμα βασικός χορηγός, έχοντας ήδη έναν χρόνο χωρίς αντικαταστάτη της Vodafone.

Σύμφωνα με πηγές, η Honda καλύπτει τα όποια οικονομικά κενά προκύπτουν, με τον Eric Boullier να επιμένει πως η ομάδα δεν θα βιαστεί να καλύψει το κενό, με κίνδυνο να κλείσει γρήγορα, αλλά φθηνά, μια τόσο σημαντική συμφωνία. Εξάλλου, ο Γάλλος τονίζει πως η McLaren βρίσκεται στην προνομιούχο θέση να μπορεί να τρέχει στην Formula 1 χωρίς βασικό χορηγό.

Ο κόσμος θέλει να μάθει ημερομηνίες, αλλά εμείς δεν χρειάζεται να πούμε κάτι. Ακούγεται αλαζονικό, αλλά σας υπόσχομαι ότι δεν είναι. Έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τρέχουμε χωρίς βασικό χορηγό, κι αυτό αυτό είναι ένα προνόμιο.

Σίγουρα τον θέλουμε, γιατί είναι άλλο ένα βήμα που μπορούμε να κάνουμε και έχουμε πολλά έργα που θα θέλαμε να προχωρήσουμε, αλλά για να είμαι ειλικρινής, σήμερα έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τρέχουμε χωρίς (βασικό χορηγό).

Δεν λέω ότι δεν θέλουμε έναν, θέλουμε μιας και έχουμε ακόμα κάποια πράγματα να κάνουμε. Αλλά, ας έχουμε τον σωστό, την κατάλληλη στιγμή. Εμείς δεν θα προχωρήσουμε όπως οι άλλες ομάδες, με μια φθηνή (συμφωνία).

Η έλευση της Honda στην ομάδα την έχει κάνει ακόμη πιο δελεαστική σαν προοπτική και ο Bullier το τονίζει αυτό.

Είναι επειδή οι άνθρωποι που προσέχουν πολύ, ξέρουν πόσο σοβαρή είναι η McLaren και πόσο σοβαρή είναι η Honda. Όλοι γνωρίζουν ότι θα υπάρξουν επαρκείς πόροι και όλα θα είναι στη θέση τους, για να είναι επιτυχής (η συνεργασία).

Στο μέτωπο που έχει ανοίξει ανάμεσα στην McLaren-Honda και τη FIA, για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστή κάποια εξέλιξη, με εκπρόσωπο της Honda να αρκείται στην δήλωση:

Η Honda πιστεύει στον θεμιτό ανταγωνισμό για το καλό του αθλήματος, καθώς και αυτό των οπαδών μας.

Εάν η ομάδα δεν ικανοποιηθεί από την όποια λύση παρουσιαστεί στο ζήτημα με την εξέλιξη των power units, ακούγεται -χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί- πως η McLaren δεν αποκλείει σαν έσχατη κίνηση, να διαμαρτυρηθεί για κάθε τεχνική ενημέρωση PU που θα βρεθεί στην πίστα από τους άλλους κατασκευαστές, επικαλούμενη τον τεχνικό κανονισμό που απαγορεύει την πολλαπλή πιστοποίηση της μονάδας ισχύος.

[Photo Copyrights: McLaren F1 Team]