jeep renegade (1)

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, από την ελληνική εισαγωγική εταιρία της Jeep, η πανελλήνια παρουσίαση των νέων Renegade και Cherokee. Το πρώτο είναι ένα άκρως πολυαναμενόμενο μοντέλο, τόσο από την ίδια την εταιρία, καθώς θα την ωθήσει σε περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων, όσο και από το κόσμο που θα έχει την επιλογή για μια πιο προσιτή πρόταση, ώστε να γίνει μέλος του ιδιαίτερου “club” των ιδιοκτητών της αμερικάνικης εταιρίας. Χαρακτηριστικές είναι οι προβλέψεις της εταιρίας, που λένε ότι το 83% όσον αγοράσουν το Renegade θα είναι εντελώς νέοι πελάτες της μάρκας, ενώ το 53% θα είναι νέοι στην κατηγορία. Το δεύτερο κομμάτι και μικρότερο κομμάτι της παρουσίασης κατέλαβε η νέα, πέμπτη, γενιά του Cherokee –διάβασε εδώ περισσότερες λεπτομέρειες γι’αυτό– με την ελληνική αντιπροσωπεία να δίνει μεγαλύτερο βάρος κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, στο μικρότερο SUV που φόρεσε το λογότυπο της Jeep.

Μετά την καθιερωμένη προϊοντική ενημέρωση από τα αρμόδια στελέχη της εταιρίας, ακολούθησε οδήγηση του αυτοκινήτου, όπου με αφετηρία το Τατόι φτάσαμε στη Σκάλα Ωρωπού και πάλι πίσω, με την διαδρομή να μετρούσε συνολικά περίπου 90 χλμ. τόσο σε εθνικό δίκτυο, όσο και σε επαρχιακό και εκτός δρόμου. Στα χέρια μας είχαμε την top-of-the-range έκδοση του μοντέλου, όπου ήταν εξοπλισμένη με το Trailhawk πακέτο και τον 2,0-λιτρο πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 170 ίππων, και το Autoblog.gr όντας ένα από τα 9 ελληνικά μέσα του ειδικού χώρου που έχουν οδηγήσει και το Fiat 500X, θεωρώ ότι έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον η σημερινή εμπειρία που αποκομίσαμε.

jeep renegade

Το αυτοκίνητο αποτελεί στοίχημα για την αμερικάνικη εταιρία, και προσωπικά λαμβάνοντας υπόψη το ρίσκο μιας τέτοιας πρόβλεψης, θεωρώ ότι θα έχει μια άκρως επιτυχημένη εμπορική καριέρα, αποτελώντας “αυτοκίνητο-πρεσβευτή” της μάρκας θα φέρει πολλά έσοδα στα ταμεία της εταιρίας. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 2014 η Jeep κατάφερε και πούλησε 1.017.019 αυτοκίνητα (χωρίς το Renegade, που σύμφωνα με όλες τις προβλέψεις θα παίξει βασικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων της Jeep) πετυχαίνοντας εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά 39%, σε σχέση με το 2013, με τον Sergio Marchionne να θέλει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της Jeep σε περισσότερα από 1,8 εκατομμύρια οχήματα (παγκόσμια) μέχρι το 2018.